بهترین بذر های گوجه فرنگی برای فصل بارندگی

در فصل بارندگی، تولید گوجه فرنگی فراوان نیازمند یک استراتژی موثر کنترل بیماری، کودپاشی برگی و از همه مهمتر بذرهای پایدار است. انتخاب بذر نقش مهمی در رشد یک محصول گوجه فرنگی سالم دارد. برای انتخاب بذر مناسب برای باغ خود، باید دانش عمیق و درک انتقادی از انواع بذر موجود داشته باشید.

در زیر تعدادی از بهترین دانه های سبز از دانه های هیبریدی آمریکایی آورده شده است که می توانند بهترین عملکرد گوجه فرنگی را حتی در هنگام باران های شدید داشته باشند.

انواع بذر گوجه

گوجه فرنگی F1 T-29
این نوع بذر به عنوان یکی از بهترین دانه های گوجه فرنگی قابل نگهداری است که تقریباً یک ماه قابل نگهداری است. این یک دانه هیبریدی است که می تواند تغییرات دما و باران های شدید را تحمل کند. میوه ای تخم مرغی به وزن هر میوه حدود 100-110 گرم می دهد. دوره رسیدگی آن 70-75 روز به طول می انجامد. گوجه فرنگی ضخیم و سفت می دهد که در برابر قارچ های معمولی مقاوم است.

Tomato F1 Tyking 5
تایکینگ با دوره بلوغ 68-70 روزه در برابر گرما و باران بسیار مقاوم است. میوه های قرمز کوچکی با وزن تقریباً 90 تا 110 گرم در هر میوه می دهد. این یک بذر گوجه فرنگی ایده آل برای فصول بارانی سخت است و تقریباً در همه مناطق قابل کشت و برای صادرات پودر گوجه فرنگی است. تحمل آن به جمینی ویروس مگس سفید، پژمردگی باکتریایی، و ویروس موزاییک گوجه فرنگی و لکه خاکستری برگ.


این دانه گوجه فرنگی به خوبی با جوهای سرد و گرمسیری سازگار است. 60-65 روز پس از رسیدن نشا، گوجه‌فرنگی گرد کمی صاف با پوست قرمز مایل به قرمز و آستر سبز می‌دهد. میانگین وزن این گوجه فرنگی ها در زمان رسیدن کامل حدود 140-160 گرم است. این دانه ها در برابر حرارت مقاوم و مقاوم هستند

گوجه فرنگی F1 کاریبو
دانه های کارائیب در شرایط آب و هوایی شدید و باران های شدید به خوبی رشد می کنند. گوجه فرنگی پس از رسیدن سفت و قرمز روشن است وزن آن حدود 140 گرم در میوه است که برای رب گوجه بدون گلوتن مناسب است. دانه های کاریبو که در برابر پژمردگی باکتریایی و فوزاریوم بسیار مقاوم هستند، کاملاً با مناطق استوایی ترکیب می شوند.

گوجه فرنگی F1 Tyrex 1
این دانه گوجه فرنگی مقاوم در برابر باران و دما، گوجه فرنگی گرد نارنجی با طعم ملایم و وزنی حدود 150-180 گرم در میوه می دهد. به ویروس موزاییک گوجه فرنگی، پژمردگی فوزاریوم نژاد 1، لکه خاکستری و نماتد ساقه مقاوم است.

گوجه

بذر گوجه فرنگی تروپیمچ

دانه های تروپیمک برای رشد در مناطق مرطوب و بارانی ایده آل هستند. با دوره رسیدن پس از پیوند 65-68 روز، میوه های رسیده شکل تخم مرغی با وزن متوسط ​​110 گرم دارند. این دانه ها در برابر نماتدها و ژمینی ویروس های منتقل شده توسط مگس سفید بسیار مقاوم هستند.