تولید عمده گوجه فرنگی صادراتی همدان

 بوته گوجه یکی از سبزیجاتی است که انواع گوجه فرنگی از آن به عمل می‌آیند.گوجه فرنگی همانطور که از نامش پیداست بومی ایران نیست.زادگاه اصلی این گیاه کشور اسپانیا بوده است که طی دوره استعمار به دیگر کشور ها راه پیدا کرده است،اما تاریخچه ورود آن به ایران به زمان قاجاریه برمیگردد.گوجه فرنگی صادراتی یکی از انواع گوجه فرنگی هاست که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا به کشور‌های دیگر صادر می گردد.

تولید عمده گوجه فرنگی صادراتی همدان

ویژگی های بارز گوجه فرنگی صادراتی را بدانیم

ویژگی های بارز گوجه فرنگی صادراتی را بدانیم ویژگی های گوجه فرنگی صادراتی چیست؟

 •غلظت آب:گوجه ای که برای صادرات تهیه می شود باید به اندازه کافی آبدار باشد.

•درجه رسیدگی گوجه:گوجه فرنگی باید به حد کافی رسیده باشد و به اصطلاح عام کال و نرسیده نباشد.

• بسته بندی:بسته بندی بعد کیفیت محصول رکن مهم صادرات است چرا اولین چیزی که در یک محصول صادراتی به چشم می خورد بسته بندی آن است.

•قیمت محصول:هرچه قیمت مناسب تر باشد برای خریدار به‌صرفه تر خواهد بود.

فواید و مصرف گوجه فرنگی برای بدن انسان؛

۱-گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است،آنتی اکسیدان ها مانند سدی محکم در برابر بیماری های عفونی از بدن مراقبت می کند.

۲-فراهم کردن خوابی راحت: مواد مغذی موجود در گوجه فرنگی سبب خواب آسوده در افراد می شود.

۳-افزایش قدرت یادگیری و حافظه:مصرف گوجه سبب افزایش حافظه شده و از مشکلاتی نظیر آلزایمر جلوگیری می کند.

۴-کمک به جلوگیری از سرطان:سرطان یکی از مشکلاتی است که امروزه انسان ها با آن مواجهه هستند گوجه می تواند به جلوگیری از این بیماری کمک کند.

۵-مصرف مواد دخانیاتی می تواند منجر به سرطان ریه شود. گوجه سرشار از ویتامین آ است  و وجود آن در رژیم غذایی  افرادی که گرفتار اعتیاد هستند از خطر سرطان جلوگیری می کند.

۶-گوجه مراقب سلامت  قلب:قلب اندام مهمی از بدن است و مراقبت از این اندام بسیار اهمیت دارد،مصرف گوجه می تواند به تقویت قلب و سلامت آن کمک کند. 

۷-گوجه برای درمان افسردگی:امروزه افسردگی یکی از مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند استرس و افسردگی است،مصرف  گوجه به دلیل وجود فولیک اسید در آن  عاملی در از بین بردن عوامل استرس زا و تولید کننده افسردگی است و می تواند در  درمان چنین مشکلاتی کمک کننده باشد.

۸-گوجه برای کمک به بهبود بینایی:استفاده از تلفن همراه سبب شده افراد زیادی در بینایی خود دچار اختلال شوند،مصرف گوجه می تواند به بهبود بینایی کمک کند.

قیمت ویژه گوجه فرنگی صادراتی همدان

قیمت ویژه گوجه فرنگی صادراتی همدان گوجه فرنگی دارای تنوع گسترده ای است و انواع مختلفی دارد که سهم عمده صادرات گوجه فرنگی به سمت گوجه هایی با جثه کوچکتر است.قیمت گوجه فرنگی بر اساس کیفیتی که محصول دارد متغیر است اما در برخی از زمان ها این محصول به قیمت ویژه و به صرفه ای به فروش می رسد.