خرمای پیارم فله ایرانی روی میز نخست وزیر یونان سوژه خبرنگارن شد

خرما از تعداد زیاد مواد مغذی ضروری برای سلامتی این میوه ها شگفت زده خواهید شد. کبد بزرگترین عضو بدن انسان است. از بسیاری از عملکردهای حیاتی از جمله هضم، تولید انرژی و تصفیه خون مراقبت می کند.

برای اینکه کبد بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد، باید سالم باشد. یک رژیم غذایی بد می تواند به آن آسیب برساند. به همین دلیل مهم است که با دقت غذاهایی را انتخاب کنید که می توانند به این اندام در انجام وظایف خود کمک کنند.

خرمای پیارم فله یکی از آن خوراکی هایی است که برای حفظ کبد باید روی آن تمرکز کنید. بیایید با هم فواید این میوه نمادین کشورهای خاورمیانه را ببینیم. برخی مطالعات فواید خرما را بر کبد نشان داده اند.

به عنوان مثال، مصرف منظم میوه های خشک مانند خرما می تواند از نارسایی کبد و هپاتیت جلوگیری کند. خرما حاوی پکتین است که یبوست را سرکوب می کند. خرما مانند بیشتر میوه ها سرشار از مواد مغذی و عناصر مفید برای بدن به خصوص کبد است.

آنها بیش از هر میوه دیگری حاوی مواد معدنی، ویتامین و آنتی اکسیدان هستند. مناسب برای مبارزه با پیری سلولی خرما همچنین سرشار از فیبر غذایی است و حاوی پکتین است، فیبری که به حفظ سطح طبیعی کلسترول کمک می کند و به پیشگیری از چاقی کمک می کند.

خرمای پیارم فله

آنها سرشار از فیبر و پروتئین هستند. فیبرها احساس سیری را تسهیل می کنند. آنها همچنین سرشار از ویتامین B و پتاسیم هستند. ویتامین B به کاهش خستگی کمک می کند و پتاسیم برای تعادل آب در بدن ضروری است.

پتاسیم همچنین به جلوگیری از فشار خون بالا، گرفتگی عضلات و یبوست کمک می کند. یکی از جالب ترین فواید خرما برای بدن تاثیر مثبت آن بر کبد است. آنها همچنین منبع نیاسین، ویتامین B6 و کلسیم هستند.

خوشحال خواهید شد که بدانید خرما فاقد چربی یا کلسترول است که برای کبد مفید است. آنها همچنین گردش خون را تسهیل می کنند که خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

اگر به دنبال محافظت از خود در برابر ویروس ها هستید، چاله خرما را در نظر بگیرید! از خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی آنها با آسیاب کردن آنها به پودر ریز استفاده کنید. سپس آن را به اسموتی ها، بلغور جو دوسر، محصولات لبنی یا آب سبزیجات خود اضافه کنید.

خرما را به طور مرتب مصرف کنید تا از بیماری کبد محافظت کنید. در مورد هپاتیت C، وجود ویتامین D در خرما اثربخشی درمان ضد ویروسی را بهبود می بخشد.