خرما پیارم تهران طعم آش رشته را بی نظیر می کند

میوه خرما، خرما حاوی مواد مغذی زیادی است. خرما پیارم تهران شامل پروتئین ها و اسیدهای آمینه، ویتامین های گروه B، ویتامین A و همچنین مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و آهن است.

خرما از نظر کربوهیدرات نیز بسیار غنی است و به همین دلیل غذای مورد علاقه ورزشکاران است! با 50 گرم خرما (معادل 6 تا 8 میوه)، تقریباً 10 درصد از نیاز روزانه مواد معدنی و ¼ فیبر مورد نیاز بدن را تامین می کنید.

فواید خرما برای سلامتی چیست و چه مقدار در روز بخوریم؟ برخی به عنوان یک غذای فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شوند، به لطف ترکیبات غذایی بسیار غنی‌اش، فواید زیادی برای سلامتی دارند.

اول از همه، خرما سرشار از پروتئین و فیبر محلول و نامحلول است: در 100 گرم خرما، 8 گرم فیبر وجود دارد. فیبر نقش مهمی در انتقال روده ایفا می کند. آنها ضمن ترویج حمل و نقل خوب، احساس سیری را افزایش می دهند.

خرما پیارم تهران

آنها که روزانه در رژیم غذایی گنجانده شده اند، با کاهش وزن مدفوع به مبارزه با یبوست کمک می کنند. خرما همچنین حاوی ویتامین هایی از جمله ویتامین A است که از خانواده بتاکاروتنوئیدها است.

ویتامین A یک ویتامین ضروری برای عملکرد صحیح بدن شما است: به حفظ متابولیسم انرژی کمک می کند، نقش مهمی در سیستم ایمنی ایفا می کند و به زیبایی پوست کمک می کند.

ویتامین های B و C به سلامت عصبی و همچنین تقویت دفاع طبیعی کمک می کنند. به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک کنید.

آیا از نقش رادیکال های آزاد و تاثیر آنها بر سلامتی خود می دانید؟ به طور دائم توسط بدن شما تولید می شوند، زمانی که در مقادیر بسیار زیاد وجود داشته باشند مضر می شوند.

رادیکال های آزاد در واقع مسئول ظاهر استرس اکسیداتیو هستند که پیری سلول های شما را تسریع می کند. برای محدود کردن تولید آن، خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ضروری است.

در مورد خرما هم همینطوره! طبق مطالعات متعدد، آنها حاوی غلظت بالایی از فلاونوئیدها، ترکیبات فنلی و کاروتنوئیدها هستند که به محدود کردن ظاهر رادیکال های آزاد کمک می کنند.