خرید انواع گوجه فرنگی گلخانه ای عمده

انواع گوجه فرنگی گلخانه ای در مرکز گوجه ایران، برای مصرف و خرید هموطنان آماده شده است. این مرکز هم چنین قادر به عرضه انواع فرآورده های گوجه فرنگی می باشد.
 گوجه فرنگی گلخانه ای یکی از محصولاتی است که به صورت مکانیزه، و با روش های نوین کشاورزی، جهت بهره مندی از بالاترین بازدهی و تولید گوجه، به وجود آمده، این میوه یا سبزی خوشمزه و پرخاصیت از قطر یک تا 10 سانتی متری و در انواع رنگهای گوناگون مانند قرمز، صورتی، زرد، مشکی و سبز در حال تولید در اکثر نقاط جهان می باشد.


مزایای کشت گوجه فرنگی به صورت گلخانه ای
 کشت گوجه فرنگی به صورت گلخانه ای امروزه، بسیار دیده شده، و همواره توصیه می شود، حال بدانیم این توصیه ها برای چه منظوری است؟ امروزه به علت کم بودن زمین های زراعتی و فرسایش یافتن خاک ها، واحد سطح و مساحت برای کشت گوجه فرنگی بسیار مهم است، در این روش سعی شده است که در سطحی برابر با سطح کشت گوجه فرنگی در مزرعه، بازدهی بالایی نزدیک به 10 برابر داشته باشیم، و خوبی دیگری که این روش دارد، این است که می توان گوجه فرنگی را در فصول غیر از کاشت یا برداشت تولید نمود، یعنی در این روش تنها وجود محیط کشت و انرژی لازم مد نظر است، با فراهم بودن این شرایط می توان در هر زمان از سال هم گوجه رنگی کاشته شده در گلخانه داشت.