خرید مستقیم بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای

خرید مستقیم بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای در نهایی ترین درجه کیفیت از محصول مورد نظر با بالاترین بازدهی و باکیفیت ترین گونه با قیمت بسیار عالی از طریق این نمایندگی امکان پذیر بوده و صورت می پذیرد.

خرید مستقیم بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای

اطلاعاتی درباره بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای

اطلاعاتی درباره بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای  گوجه های کوچک گیلاسی گلخانه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است، وجود گوجه هایی با سایز کوچک و رنگ های جذاب و خاص در سالاد می تواند اشتهای هر بیننده ای را به حیرت آورد، این گوجه ها در اندازه ی یک گیلاس یا کمی بزرگ تر بوده و طعم آن همانند گوجه های معمولی است.

باردهی بذر این گوجه به صورت خوشه ای و بسیار زیبا می باشد و می توان در گلدان نیز به پرورش آن پرداخت البته ارتفاه گیاه زیاد است و برای رشد نیاز به قیم با نگهدارنده دارد. 

باردهی بذر گوجه گیلاسی به صورت خوشه ای است و کاشت و رشد ساده ای دارد، گوجه گیلاسی یا چری به صورت بذر کشت می‌شود که به آن گوجه مینیاتوری نیز گفته می‌شود. 

این بذر در گروه بذرهای لوکس صیفی جات فرار دارد، در فصل بهار کاشت می شود،در ابعاد بسته بندی شده مختلف به فروش می رسد، عمق لازم برای کاشت این بذر یک الی دو سانتی متر می باشد، فضای پیشنهادی برای کاشت هفت الی بیست متر مربع است، 

کاشت بذر ها به فواصل پنجاه تا صد سانتی متر از یکدیگر باید باشد، پای بوته همیشه مرطوب باید بماند، در فصل گلدهی بوته ها، آبیاری کاهش  باید داده شود و خاک خشک شود و سپس آبیاری را شروع کرد.

دمای مناسب برای جوانه زنی : بیست و پنج الی سی و پنج درجه سانتی گراد، و دمای رشد: بیست و پنج تا سی و پنج درجه سانتی گراد

نخوه کاشت بذر گوجه گیلاسی به صورت زیر است؛

  • اگر میخواهید بذر گوجه گیلاسی را در باغچه کشت کنید، مقداری خاک برگ و ورمی کمپوست را با خاک مخلوط کنید. 
  • برای کاشت گوجه گیلاسی گلخانه ای، نور فراوان خورشید لازم است. 
  • اگر می‌خواهید  این محصول را در خانه برداشت کنید، محلی نورگیر  در پشت پنجره را برای قرار دادن گلدان انتخاب کنید.
  •  در صورت داشتن بالکن دارای نور کافی در آپارتمان خود نیز می‌توانید گلدان را به آنجا منتقل کنید.

جدیدترین قیمت بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای

جدیدترین قیمت بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای

جدیدترین قیمت بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای توسط اتحادیه کل فروش این محصولات با در نظر گرفتن قیمت ارز، نوع مرغوبیت و درجه یک بودن محصول بذری،حجم بسته بندی شده، میزان خرید، نحوه خرید و بسیاری دیگر تعیین گردیده و از قیمت بسیار منصفانه ای برخوردار است.بازار بذر گوجه گیلاسی گلخانه ای بسیار گرم و پر رونق می باشد. هم اکنون شما نیز بهترین بذر گوجه گلخانه ای را از ابن مجموعه بزرگ فروش خریداری نمایید.