زمان کاشت بذر گوجه فرنگی

شما نمی توانید طعم گوجه فرنگی تازه ای را که از درخت انگور چیده شده و از دانه های گیاهی یا گیاهی رشد می کند، شکست دهید. این موفقیت از طرح به بشقاب یکی از مواردی است که شور و شوق برای رشد را برافروخته می کند که تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

صادرات رب گوجه فرنگی

توصیف این احساس دشوار است، شگفتی شروع یک گیاه گوجه فرنگی از چیزی به کوچکی یک دانه درست تا اولین سالاد گوجه فرنگی خانگی. چیزی که باعث می‌شود کمی بیشتر به آن فکر کنید، تعداد انواع گوجه‌فرنگی است که می‌توانید انتخاب کنید.

چه زمانی بذر گوجه فرنگی بکاریم؟

رشد گوجه فرنگی بسیار آسان است، فقط به آن توجه می شود. بذر گوجه فرنگی را در اوایل بهار در یک تکثیر گرم شده بکارید. حدود 6 هفته قبل از آخرین تاریخ یخبندان.

چگونه گیاه گوجه فرنگی را از بذر پرورش دهیم؟
برخی از نکات مفید، سیب زمینی عالی را در کمترین زمان ممکن از پله به بشقاب می آورند، زیرا دادن یک شروع قوی به دانه هایتان در زندگی نیمی از کار است.

در اوایل بهار بذر گوجه فرنگی را در یک تکثیر گرم شده در یک کمپوست بذر ارگانیک مناسب شروع کنید، در این کار کوتاهی نکنید.
دانه های گوجه فرنگی خود را هر روز صبح بررسی کنید تا مطمئن شوید که خاک مرطوب است، نه خیس و مرطوب.


گیاهان جوان نیز از نوازش سود می برند، زیرا این کار آنها را سفت می کند و گیاهی قوی تر و مستحکم تر ایجاد می کند.
با رسیدن به پایان بهار، نهال های گوجه فرنگی را هواگیری کنید، آنها را در روز بیرون در هوای تازه قرار دهید اما در شب از آنها محافظت کنید.
در اواخر ماه مه، زمان کاشت در موقعیت نهایی خود برای تابستان است. در دو ماه اول هر چند هفته یکبار به آنها غذای خوبی با علف هرز یا مایع خوراک گوجه فرنگی بدهید.
مطمئن شوید که به گیاه گوجه فضا می دهید و هوا می تواند به گردش درآید و هنگامی که شروع به دیدن گل های گوجه فرنگی کردید، شاخه های سبز را با نوک انگشتان خود بچسبانید.

تقویت نهایی با پوشاندن روی خاک اطراف گیاه با چند گلوله Comfrey شما را به خوبی در مسیر رسیدن به گوجه فرنگی مثمر از ماه جولای تا اولین یخبندان قرار می دهد. راهنمای کامل ما در مورد رشد گوجه فرنگی از دانه را بخوانید.

بذر گوجه فرنگی

گوجه فرنگی می تواند پر ارزش ترین سبزیجات باشد. آنها به راحتی از دانه ها رشد می کنند و می توان آنها را در هر باغچه بزرگی پرورش داد به شرطی که در مکانی گرم و سرپناه باشند. اما مهم است که تنوع مناسب را انتخاب کنید، متناسب با فضایی که در دسترس دارید و موقعیت مکانی.

اگر قصد دارید در خارج از خانه رشد کنید، مطمئن شوید که انواعی را انتخاب کنید که برای کشت در فضای باز توصیه می شود.