شرایط لازم برای کشت گوجه فرنگی

آیا شما با شرایط لازم برای کشت گوجه فرنگی آشنایی دارید؟ این شرایط ویژه شامل چه مواردی می باشند؟ PH و درجه حرارت محیط برای کشت گوجه فرنگی باید چگونه باشد؟
شاید برای شما سوال باشد، که بهترین انواع گوجه فرنگی، چه گونه هایی هستند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش انواع گوجه فرنگی های کلاستر، چری (گیلاسی)، کالیبرا، کنزو و باربارا، بهترین گونه های گوجه فرنگی برای کشت می باشند. شرایط دیگر که برای کشت گوجه فرنگی لازم است وجود PH در محدوده 5/5 تا 8/6 می باشد، هم چنین مدت زمان لازم برای جوانه زنی بذر گوجه فرنگی 4 تا 6 روز بوده، و اگر بخواهید برای پرورش گوجه فرنگی های خود درجه حرارت مناسبی را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که دمای محیط را در روز بین 21 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداشته، و این حرارت برای شب بین 17 تا 19 درجه سانتی گراد باشد، بهتر است.
یکی از اصول اساسی برای کشت گوجه فرنگی، پخش نمودن گرده های گوجه فرنگی در هنگام گل دادن گوجه فرنگی است، زیرا این کار سبب می شود که قدرت باروری گیاه بالا رود.
مرکز گوجه ایران آماده است تا بهترین انواع گوجه فرنگی ها را در اختیار شما قرار داده، هم چنین آماده هرگونه مشاوره در زمینه پرورش گوجه فرنگی می باشد.