صادرات عمده گوجه گیلاسی فضای باز در شیراز

صادرات عمده گوجه گیلاسی فضای باز نیمی از محصولات صادراتی در ایران است و به دلیل حجم بسیار بالایی درخواست از کشور های خارجی نیمی از سهم مهم صادرات ایران را درست می گیرد چون گوجه گیلاسی از خواص بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بسیار خوبی دارد. 

صادرات عمده گوجه گیلاسی فضای باز در شیراز

5 دلیل کیفیت گوجه گیلاسی را بدانید

5 دلیل کیفیت گوجه گیلاسی را بدانید

کیفیت گوجه گیلاسی منبع اصلی رژیم غذایی آنتی اکسیدان لیکوپن است که با بسیاری از مزایای سلامتی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان در ارتباط است. 

گوجه گیلاسی  منبع عالی از  ویتامبن C و منبع خوبی برای ویتامین K و پتاسیم و فولاد است. 

گوجه گیلاسی به مبارزه با سرطان کمک می کند: طبق مطالعات انجام شده ،  که در کاهش خطر سرطان به ویژه سرطان های ریه ، معده و پروستات موثر است. 

بینایی را بهبود می بخشد:  ویتامین های A  موجود در گوجه گیلاسی ، به بهبود بینایی و همچنین باعث جلوگیری از کوری چشم می شود.  

ویتامین K که خونریزی و لخته شدن خون را کنترل می کند ، گوجه گیلاسی به گردش خون کمک می کند. 

حفظ سلامت خون: تحقیقات نشان می دهد که یک واحد گوجه گیلاسی می تواند حدود 40٪ از نیاز روزانه ویتامین C را تأمین کند و همچنین حاوی ویتامین A ، پتاسیم و آهن است که برای حفظ سلامت طبیعی خون ضروری است. 

مصرف گوجه گیلاسی به طور مرتب به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در خون کمک می کند و باعث کاهش رسوب چربی ها در رگ های خونی می شود.

برای هضم غذا مفید است: خوردن گوجه گیلاسی روزانه می تواند دستگاه گوارش شما را سالم نگه دارد زیرا هم از یبوست و هم از اسهال جلوگیری می کند همچنین از زردی جلوگیری کرده و به طور موثری سموم بدن را از بین می برد. 

خوردن بیش از حد گوجه گیلاسی به دلیل تولید اسید معده اضافی در معده می تواند باعث سوختگی قلب یا ریفلاکس اسید شود. 

به دلیل غنی بودن گوجه گیلاسی که یکی از میوه های خوب برای کاهش وزن است.  

قیمت عمده گوجه گیلاسی فضای باز در شیراز

قیمت عمده گوجه گیلاسی فضای باز در شیراز قیمت عمده گوجه گیلاسی در بازار صیفی جات و میوه های تازه در ایران در حجم بسیار بالایی قرار دارد که فروش گوجه گیلاسی که به عنوان گوجه صادراتی هم است که در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد که گوجه گیلاسی در بین مردم ار معروفیت بسیار بالایی برخوردار است چون از این نوع گوجه می توان در داخل غذا از آن استفاده کرده به همین دلیل از فروش بسیار بالایی برخوردار است.