عمده فروشی بذر گوجه گلخانه ای

بذر گوجه گلخانه ای انواع مختلفی دارد که باید بر اساس نوع نیاز بازار اقدام به کشت و پرورش نمونه مناسب کرد. امروزه شرکت های خدماتی فعال بهترین نوع بذرهای اصلاح شده را به صورت عمده فروشی و با قیمت ارزان تهیه می کنند.

به نظر شما پرفروش ترین نوع بذر گوجه در کشور کدامند؟

عمده فروشی بذر گوجه گلخانه ای

اطلاعاتی درباره بذر گوجه گلخانه ای

اطلاعاتی درباره بذر گوجه گلخانه ای در مناطق مختلف کشور با توجه به شرایط آب و هوایی نوع خاصی از بذرهای گوجه فرنگی کشت و پرورش داده می شوند. به عنوان مثال بذرهای میکس که شامل گوجه فرنگی گیلاسی، جشن طلایی، خرمالویی، چروکی، شکلاتی و … نمونه ای پرطرفدار برای کشت گلخانه ای به شمار می آید. البته گوجه گیلاسی و خرمالویی نیز نمونه های پرطرفدار هستند که به صورت تک در گلخانه های استان های جنوبی و مرکزی کشور کشت می شوند. برای داشتن نشاء باکیفیت اطلاع از چگونگی تولید آنها نیز اهمیت زیادی دارد. البته فصل کاشت گوجه نیز تاثیر مهمی در تعیین کیفیت و چگونگی کاشت و پرورش آنها دارد. به عنوان مثال در فصول سرد سال به راحتی می توان انواع گوجه را به صورت گلخانه ای کاشت و به بازار عرضه نمود. به طور کلی برای داشتن گوجه گلخانه ای مرغوب همواره باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • در کشت گلخانه ای باید بذر مناسب را انتخاب کنید که برای این منظور ارقام اصلاح شده بهترین گزینه هستند.
  • سعی کنید خاک مناسب و مقوی را قبل از کاشت بذر یا انتقال نشاء به گلخانه فراهم کنید.
  • بهترین زمان انتقال نشاء به گلخانه موقعی است که ارتفاع بوته ها به حدود سی سانتی متر رسیده باشد.
  • بذر گوجه را عمق زیاد نکارید چرا که موجب خفگی آنها و عدم رشد مناسب می شود.
  • هر دو هفته یکبار از کودهای مایع ارگانیک جهت رشد هر چه بهتر بوته ها استفاده کنید.

قیمت روز بذر گوجه گلخانه ای

قیمت روز بذر گوجه گلخانه ای قیمت بذر گوجه گلخانه ای به علت تنوع ارقام آن همواره با تغییر و نوسانات زیادی همراه است. بذرهای خارجی و مدل های اصلاح ژنتیکی به مراتب گران تر از انواع بذر ساده یا ترکیبی هستند. در بازار بذر گوجه متناسب با درجه کیفی، نوع و حجم بسته بندی و برند شرکت عرضه کننده قیمت گذار می شود.
البته طی ماههای اخیر نوسانات بازار نقش مهمی در افزایش قیمت هر کیلو از بذر این محصولات داشته است. از این رو توصیه می کنیم قبل از ثبت سفارش و خرید نهایی حتماً از قیمت روز و نرخ فروش انواع بذر گوجه در بازار هدف خود مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش مستقیم انواع بذر صیفی جات ارگانیک می توانید با فروشندگان آنلاین این مرکز در ارتباط باشید.