عمده فروشی گوجه گیلاسی کیلویی

قیمت روز گوجه گیلاسی کیلویی با توجه به نوسانات بازار و  اندازه های متفاوت متغیر است . برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت های مجاز اینترنتی مراجعه کنید و از قیمت آن مطلع شوید شوید . با خریداری عمده آنلاین این محصول می توانید در هزینه‌های خود صرف جویی کنید.

عمده فروشی گوجه گیلاسی کیلویی

اطلاعاتی درباره کیفیت گوجه گیلاسی کیلویی

اطلاعاتی درباره کیفیت گوجه گیلاسی کیلویی

گوجه فرنگی گیلاسی یکی از بهترین مزه های گوجه فرنگی در جهان را دارد  که می‌توان آن را امتحان کرد . سایز خیلی کوچکی دارد و مقدار فراوانی در هر بوته دارد . گوجه ها به رنگ قرمز تیره می باشند .اگرچه باردهی این بوته ها از گوجه فرنگی به بوته های دیگر نمی رسد ولی سایز خیلی کوچک ، مزه عالی و بسیار فوق العاده ای دارد  و  زود بارور می شوند . نوع بوته های گوجه فرنگی رشد زیادی دارند و در گلخانه  متوان آنها را کاشت .

۵ تا ۶ هفته قبل از پایان سرما بذرها را در خانه  می توان کاشت و پس از اینکه سرما تمام شد نهال ها را به خاک انتقال داد . بذرها را در عمق ۶ میلی متر در خاک کاشت . دمای  ۲۴ تا ۳۲ درجه سانتی گراد ، دمای مناسبی می‌باشد . خاک را خیس نگه بدارید . پس از جوانه زدن دمای مناسب برای رشد گیاه ۱۶ تا ۲۱ درجه سانتی گراد می باشد .  یک بار  در ماه هم کود کامل و مایعات عالی برای گیاه استفاده شود .  گوجه برای رشد به نور خورشید ، خاک زهکشی شده مناسب و سرشار از مواد آلی نیاز دارد . کودهایی که اندازه بالایی از نیتروژن دارند استفاده نشود به دلیل اینکه گیاه را به تولید برگ می کند و گوجه کمی تولید می شود .

نرخ جدید گوجه گیلاسی گیلویی

نرخ جدید گوجه گیلاسی گیلویی

این محصول را می‌توانید به روش های مختلف خریداری کنید که یکی از این روش ها خرید از نمایندگی های معتبر می باشد. این نمایندگی ها برای فروش محصولات خود ابتدا سایت ها و صفحات مجازی مختلفی را ایجاد کرده اند و سپس با تبلیغات این محصول و با گذاشتن تصاویر و قیمت های به روز این کالا در پیج ها و کانال های خود آن را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده اند تا بدون صرف هیچ هزینه اضافی و اتلاف وقت، فقط با یک هزینه پستی اندک به راحتی گوجه گیلاسی را درب منزل و یا فروشگاه های خود تحویل می گیرند و ثابت شده است که این روش طرفداران زیادی پیدا نموده و کم کم افراد زیادی به این روش ها روی آورده اند.

بسته به کیفیت گوجه گیلاسی کیلویی نرخ گوجه متفاوت است .