فروش عمده گوجه فرنگی درشت زودرس

برای تولید گوجه فرنگی درشت از یک نوع بذر آمریکایی استفاده می شود. که باعث می شود گوجه های درشت صورتی رنگ تولید شود که هر کدام از آنها تقریبا یک کیلو است و گوشت ضخیم و خوش طعمی دارند و بهترین نوع گوجه برای رب و سس گوجه است و محصول فصل گرما است و به هوای سرما بسیار حساس هستند.

فروش عمده گوجه فرنگی درشت زودرس

خواص گوجه فرنگی برای انواع پوست

خواص گوجه فرنگی برای انواع پوست

 در این قسمت از مطلب می خواهیم در مورد خواص گوجه فرنگی برای انواع پوست بپردازیم. گوجه فرنگی به علت داشتن ویتامین سی و پتاسیم منافذ پوستی را کاهش می دهد و دارای آنتی اکسیدان قوی و مواد معدنی چون پتاسیم و منیزیم و فسفر است و به همین دلیل از پیری و چروک پوست به خوبی جلوگیری می کند. بدلیل داشتن ویتامین A و E برای درخشش پوست بهترین میوه است. به دلیل خواص بی شمار این محصول متخصصانی که در زمینه تولید کرم های ضد آفتاب و چروک و کرم درخشان کننده فعالیت می کنند از آن در تولیدات خود استفاده می کنند. بتاکاروتن موجود در گوجه فرنگی از آسیب های خارجی که به پوست وارد می شود جلوگیری و محافظت می کند به همین خاطر در کرم های محافظت کننده پوست از آن استفاده می شود. همچنین در درمان و بهبود اگزماهای پوستی و جوش های سر سیاه و آکنه بسیار مفید و کاربردی است. مصرف آن خشکی پوست را بین می برد و پوست را مرطوب و نرم می کند. بدلیل دارا بودن لیکوپن با آسیب های سلولی مبارزه می کند و قرمزی پوست را کاهش می دهد و همچنین می شود به طور مستقیم آن را روی محلی که قرمز است قرار دهید. به طور کلی گوجه فرنگی برای انواع پوست ها کاربرد دارد و مشکلی در استفاده از آن وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از این محصول پوستی شاداب و درخشان داشته باشید و خستگی را از پوست خود دور کنید و به آن لطافت و زیبایی ببخشید.

قیمت عمده انواع گوجه فرنگی درشت زودرس

قیمت عمده انواع گوجه فرنگی درشت زودرس

قیمت عمده انواع گوجه فرنگی درشت زودرس در کشور یکسان نیست چونکه در منطقه های مختلفی از کشور ما کشت و برداشت این محصول انجام می شود. قیمت این محصول به شرایط محیطی و کیفیت محصول و نوع بذر و مصرف آن منطقه بستگی دارد. برای استعلام از قیمت این محصول می توان به صورت حضوری به مرکزهای عمده فروشی مراجعه کنید و از قیمت با خبر شوید. البته از طریق سایت های اینترنتی می توانید یا انواع گوجه در مناطق مختلف آشنا شوید و قیمت هر کدام را هم جویا شوید.