فروش عمده گوجه گیلاسی کیلویی شیراز

گوجه گیلاسی کیلویی در شهر شیراز یافت میشود. در این شهر گوجه گیلاسی کیلویی مورد فروش قرار می گیرد.

جالب است بدانید که گوجه‌ گیلاسی دارای خواص بی نظیری می باشد که در زیر به برخی از مزایا گوجه گیلاسی اشاره می کنیم :

1- گوجه گیلاسی برای جلوگیچ

پری از سرطان خیلی موثر است . بر اساس اطلاعات به دست آمده ترکیب کلم بروکلی و گوجه گیلاسی یک عامل ضد سرطان خواهد بود.

2- گوجه گیلاسی یک ماده موثر و مفید به نام لیکوپن را در خود دارا می باشد.

3- از دیگر مزایای گوجه های گیلاسی این است که این گوجه ها حاوی بتاکاروتن هستند که این ماده موجب می‌شود تا بینایی تقویت شود و از به وجود آمدن تباهی لکه زرد نیز پیشگیری می نماید.

4- گوجه ‌گیلاسی از آن دسته از مواد خوراکی می باشد که موجب افزایش شیر مادر میشود.

فروش عمده گوجه گیلاسی کیلویی شیراز

مزایا استفاده از گوجه گیلاسی را بدانید

مزایا استفاده از گوجه گیلاسی را بدانید ۵ – افرادی که تمایل به گرفتن رژیم جهت کاهش وزن دارند می توانند در رژیم غذایی خود گوجه‌ گیلاسی را بگنجانند. چرا که این گوجه‌ها به خاطر آب فراوانی که دارد موجب پر شدن معده شده و اشتها را کاهش می دهد. همچنین این گوجه ها فاقد کالری می باشند.

۶- موجب حفاظت از قلب می شود و به عملکرد صحیح قلب کمک می کند. چرا که دارای پتاسیم می باشد.

مرکز پخش گوجه گیلاسی کیلویی شیراز

مرکز پخش گوجه گیلاسی کیلویی شیراز

7- موجب کاهش درد شده و ضد التهاب می باشد. چرا که در داخل این نوع گوجه ها کاروتنوئید و فلاونوئید موجود میباشد که این مواد ضد التهاب بوده و برخی درد بیماری های مزمن که به مسکن احتیاج دارند را کاهش می دهد.

8- به دلیل پتاسیم موجود در گوجه گیلاسی این نوع گوجه ها به جلوگیری از فشار خون بالا کمک می کند.

9-  گوجه فرنگی گیلاسی برای افرادی که دارای پوست چرب میباشند مفید است. چرا که افرادی که پوست چرب دارند، چربی زیاد پوست آنها موجب بروز جوش و آکنه در صورتشان می شود . با استفاده از این گوجه ها می توانند به بهبود این چربی و کنترل آن کمک کنند.

10-یکی دیگر از مزایای این نوع گوجه ها این است که از آنها به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی نام برده می شود . این نوع گوجه ها دارای لیکوپن در خود می باشند که موجب می شود که خاصیت ضد آفتابی پیدا نمایند .جهت استفاده از گوجه گیلاسی به عنوان ضد آفتاب، آب آن‌ها را گرفته و قبل از بیرون رفتن مثل لوسیون آن را به پوست خود بمالید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. ۱۱- یکی دیگر از خواص گوجه گیلاسی جلوگیری کردن از ریزش مو می باشد. گوجه گیلاسی حاوی ویتامین a در خود می باشد که موجب کاهش ریزش مو شده و همچنین برای دندان و اسکلت بندی بدن نیز مفید می باشد.

۱۲ – همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم گوجه ‌گیلاسی برای پوست مفید است و از بروز و بروز آکنه و جوش جلوگیری می کند. چرا که داخل خود مقداری ویتامین d دارد. برای این کار شما می بایست گوجه گیلاسی ها را به صورت ورقه ای کرده و روی محل جوش بگذارید و پس از ۳۰ دقیقه آن را بشویید.

شهر شیراز یکی از مراکز پخش گوجه گیلاسی می‌باشد.