قیمت خرید گوجه چری خوشه ای

‘,[i چری خوشه ای یکی از انواع گوجه های مینیاتوری و کوچک می باشد که محصول کشور ایتالیا و نسبت به انواع بیماری های این گیاه مقاوم است و طعمی ترش و خوشمزه دارد و برای خوراک و سالاد بسیار مناسب می باشد.
  برای استعلام قیمت خرید گوجه چری خوشه ای می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید و گوجه خوشرنگ و خوش طعم را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

قیمت خرید گوجه چری خوشه ای

کیفیت انواع گوجه چری خوشه ای

کیفیت انواع گوجه چری خوشه ای گوجه چری یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین گوجه ها در بازار می باشد که به دلیل داشتن انواع مختلف با طعم های متفاوت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد که بررسی مختصر بعضی از انواع گوجه  چری می‌پردازیم:

گوجه چری خوشه ای ژاپنی:

یکی از پرطرفدارترین گوجه های این نوع می باشد که دارای قند طبیعی بسیار زیادی است و طعمی بسیار شیرین و خوش‌طعم مزه دارد و برای اکثر ذره ها بسیار مناسب است همچنین شما می توانید در خانه و داخل گلدان های کوچک به روش نشاء آن را پرورش دهید.

گوجه چری خوشه های قرمز داترینو:

دارای رنگی قرمز هستند و عطر و طعم آن ها بسیار فوق العاده و خاص می باشد شکل این گوجه ها شبیه به زیتون است و حالتی بیضی شکل و کشیده دارند.
طعم این گوجه ها نیز شیرین می باشد و قند طبیعی بسیار زیادی دارند و برای استفاده خوراکی و در سالاد بسیار مناسب هستند و از دیگر ویژگی آن ها ماندگاری بسیار زیادشان است که برای انبار کردن و صادرات بسیار مناسب می باشند.

گوجه چری خوشه گیلاسی:

این گوجه ها دارای شکلی کاملاً گرد می باشند و رنگ آنها قرمز است طعمی بسیار ترش دارند و به همین دلیل برای درست کردن رب، انواع سالاد و استفاده در غذاهای مختلف محبوبیت بسیار زیادی دارند و یکی از انواع بسیار پر فروش گوجه های خوشه ای هستند.

گوجه چری گلابی زرد:

این گوجه شکلی شبیه به گلابی دارد و حالت آن کشیده می باشد، همچنین از مهمترین ویژگی‌های آن رنگ زرده آن است که سبب شناخته شدن و محبوبیت بسیار زیاد آن در بازار شده است و همچنین اندازه آن نهایت به به ۳ تا ۵ سانتی متر می رسد و طعم آن شبیه به گوجه گیلاسی قرمز و ترش می باشد.

فروش عمده گوجه چری خوشه ای

فروش عمده گوجه چری خوشه ای فروس گوجه چری توسط شرکت ما به صورت عمده صورت می گیرد و خریداران برای خرید انواع گوجه های چری با کیفیت بسیار بالا را با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه می توانند به مراکز فروش ما مراجعه نمایند.
همچنین از تمام نقاط کشور می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع گوجه را با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به ذائقه خود هر یک از آن ها را سفارش دهید.