قیمت روز بذر گوجه خارجی

بذر گوجه فرنگی خارجی از ارقام‌ پرفروش در بازار است که به صورت بسته بندی قوطی عرضه می شود. قیمت روز این‌محصولات بر اساس ویژگی های کیفی و کمی تعیین‌ می شود که به بررسی آن خواهیم‌ پرداخت.

بیشتر بخوانید: قیمت تره بار گوجه فرنگی

قیمت روز بذر گوجه خارجی

نحوه نگهداری بذر گوجه خارجی

نحوه نگهداری بذر گوجه خارجی بذر گوجه خارجی با برندهای مختلف ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی و … در بازار خرید و فروش می شود. رقم هر کدام از این بذرها کاملا متفاوت بوده که برخی برای کشت در گلخانه و برخی در زمین های زراعی مناسب هستند. نگهداری از بذرها و فراهم‌ کردن شرایط نگهداری استاندارد، نقش مهمی در تعیین میزان باردهی و سبز شدن آنها خواهد داشت. اگر درب قوطی بذر باز نشده باشد، تقریبا از نظر شرایط نگهداری با محدودیتی روبرو نخواهید بود و تنها کافی است که قوطی را در دمای محیط، قرار دهید. در صورتی که قوطی بذر باز شده باشد برای حفظ کیفیت بذرها رعایت نکات زیر امری الزامی هستند:

  • از قرار دادن قوطی بذر در مقابل تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  • نگهداری بذر در محیط مرطوب و نمناک افزایش رشد کپک ها و قارچ ها را به همراه دارد.
  • در محیط های که امکان ورود حیوانات موذی مانند موش وجود دارد، بذرها را قرار ندهید.
  • اگر آب یا هر نوع رطوبتی له بذرها برسد، بافت آنها خراب خواهد شد.
  • از گذاشتن قوطی بذر در کنار مواد شیمیایی و سمی جددا خودداری کنید.

توجه کنید که برخی از بذرها نیاز به نگهداری در دمای بخصوصی دارند. در این موارد کلیه نکات ایمنی برای تازه نگهداشتن انواع بذرها بر روی بسته بندی درج می شود که باید آنها را با هدف حفظ کیفیت بذرها رعایت نمود.

فروش ویژه بذر گوجه خارجی

فروش ویژه بذر گوجه خارجی واردات بذر  گوجه فرنگی صادراتی خارجی طی سالهای اخیر رونق زیادی داشته است. افزایش کشت گلخانه ای این محصول و فراهم بودن شرایط نگهداری و پرورش انواع گوجه با واریته های مختلف، موجب شده تا تقاضا برای خرید بذرهای اصلاحی و خارجی افزایش داشته باشد.
برای خرید رقم های مختلف بذر گوجه فرنگی  داشتن اطلاعات کافی از درجه کیفی، شیوه های نشاء و زمان کاشت و برداشت نیز اهمیت زیادی دارند. همچنین با توجه به نوع و درجه کیفی این محصولات، قیمت فروش بذر خارجی نیز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

حجم و ظرفیت بسته بندی، برند شرکت تولیدی، نرخ ارز وارداتی و فاکتورهای کیفی دیگر در تعیین قیمت روز انواع بذر تاثیرگذار هستند. چگونگی سفارش و خرید بذر گوجه در بازار داخلی نیز می تواند افزایش یا کاهش قیمت این محصولات را به همراه داشته باشد.
برای سفارش و خرید بهترین نوع بذر گوجه خارجی با قیمت وارداتی و نرخ مقرون به صرفه می توانید از طریق مشاوران و نمایندگان فروش این مرکز کلیه سفارشات خود را ثبت و بدون مراجعه حضوری دریافت کنید.