قیمت فروش گوجه گیلاسی زرد در اصفهان

با رونق بازار کشاورزی در ایران تمایل افراد به صیفی جات به دلیل ارزش غذایی بالای آن بسیار افزایش یافت. از میان این صیفی جات گوجه از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. گوجه دارای ارقام گوناگونی می باشد از میان این ارقام گوجه گیلاسی زرد امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. 

قیمت فروش گوجه گیلاسی زرد در اصفهان

خواص گوجه گیلاسی زرد برای پوست

خواص گوجه گیلاسی زرد برای پوست صیفی جات یکی از موارد پر مصرف در سبد غذایی تمام افراد جامعه می باشد و از آنجایی که می توان گفت از میان صیفی جات گوجه جز لاینفک سفره های غذایی می باشد. 

گوجه ها ارقام و شکل های گوناگونی دارند هر کدام از این ارقام و گونه ها برای خاک های مختلف بیشترین عملکرد را دارا می باشد. در خاک های ایران به دلیل افزایش شوری در خاک و مشکل کمبود آب کشاورزان علاقه ی زیادی به ارقام مقاوم و پر بار نشان داده اند. که از میان این ارقام می توان به گوجه گیلاسی زرد اشاره کرد.

گوجه گیلاسی زرد همانند سایر گوجه های از خواص بسیاری برخوردار است که در ادامه به شرح خواص گوجه گیلاسی می پردازیم:

  • پیشگیری در ابتلا به سرطان
  • به دلیل وجود بتاکاروتن باعث افزایش بینایی می شود و دید افراد را تقویت می کنند.
  • به دلیل عدم وجود کالری در آن کمک به کاهش وزن می کند
  • فلاونوئید و کاروتنوئید موجود در گوجه باعث کاهش درد و التهاب می شود. 

علاوه بر خواص بالا گوجه خواصی نیز بر پوست شما نیز دارد از جمله کاهش پیری زودرس در پوست، باعث ایجاد درخشندگی پوست و همچنین به دلیل وجود کاروتن موجود در گوجه مانع از اثرات اشعه مضر خورشید بر پوست نیز می شود. 

امروزه انواع ماسک های خانگی و حتی آماده با استفاده از گوجه برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی توصیه می شود که می توان گفت بسیار هم موثر بوده است. 

مرکز عرضه عمده گوجه گیلاسی زرد

مرکز عرضه عمده گوجه گیلاسی زرد ایران از جمله مناطقی که است که کشت در کشت گوجه فرنگی بسیار موفق بوده است اما امروزه به دلیل مشکلات بسیار کشاورزی توصیه می شود از ارقام پر بازده، سریع رشد و مقاوم استفاده شود. گوجه گیلاسی یکی از این ارقام می باشد. 

در ایران عرضه کنندگان گوجه گیلاسی زرد  هم به دلیل ناشناخته بودن در بازار عرضه و هم آگاهی نداشتن از خواص بسیار زیاد این گوجه بسیار کمتر است.

اما به این حال تولیدکنندگان با عرضه عمده گوجه گیلاسی زرد در مناطقی که امکان پرورش این گوجه وجود ندارد دسترسی افراد را تسهیل کرده اند و شما می توانید محصول را به راحتی تهیه و مصرف و یا حتی عرضه کنید.