قیمت پایین گوجه خوشه ای همرس

گوجه یکی از صیفی جات پرکاربرد می باشد که به تیره بادمجانیان تعلق دارد. ارقام مختلف آن در سراسر جهان می شود. نوع خوشه ای نمونه‌ای از آن ها می باشد که دارای برگهای مرکب و ساقه های کرک دار بوده. این ساقه ها حالت ترد و شکننده دارند. رایحه مطبوع از ویژگی های بارز آن است. با گذشت زمان میزان کرک آنها کمتر شده و شاخه ها خشن تر می شوند. در این مطلب به بررسی قیمت پایین گوجه خوشه ای همرس خواهیم پرداخت. تا انتها آن را دنبال نمایید.

قیمت پایین گوجه خوشه ای همرس

اطلاعاتی درباره گوجه خوشه ای همرس

اطلاعاتی درباره گوجه خوشه ای همرس  در رابطه با گوجه خوشه ای همرس باید مطالب زیر اشاره نمود :

این گوجه دارای عملکرد بالایی می باشد و در شرایط اقلیمی مختلف قابلیت کشت دارد. معمولاً گلهای آن کامل هستند. به این خاطر به آنها گوجه خوشه‌ای گفته می‌شوند که به صورت خوشه روی ساقه قرار می‌گیرند. برداشت این نوع صیفی جات بسیار آسان می باشد.

معمولاً تعداد خوشه ها به رقم گوجه فرنگی بستگی دارد. برخی از آنها تعداد خوشه های کمتر و برخی تعداد خوشه های بیشتری دارند. حداقل آنها چهار و حداکثر صد گزارش شده است. این محصول یک گیاه خود گشن به شمار می رود. به این معنی که ممکن است گاها به صورت بکر زایی، میوه دهد.

کمترین دمایی که این گوجه تحمل می‌کند، اصولاً صفر درجه می باشد و اگر دمابه کمتر از این مقدار برسد ممکن است دچار سرمازدگی شود که در عملکرد نهایی آن مشکل ایجاد می کند. رطوبت بالا از نیازهای این گیاه به شمار می‌رود. البته باید توجه داشت که در رطوبت بالا، شرایط رشد برای بیماری های مختلف نیز فراهم می گردد.

به همین خاطر در مراحل مختلف رشد می‌بایست از آفت کش ها و سموم مختلف نیز استفاده کرد. در صورتی که بادهای گرم و خشک در منطقه شدت یابد، احتمال ریزش گلهای آن وجود دارد. گوجه فرنگی خوشه ای را باید جزو گیاهانی دانست که نسبت به روز بلندی و یا روز کوتاهی حساسیت خاصی ندارد. البته در شرایطی که کمتر از ۵ ساعت روشنایی برای آن فراهم باشد، میوه دهی آن دچار اختلال می گردد. در صورتیکه این محصول در زمین کشت شود باید نیاز آبی آن به صورت مرتب تامین گردد. زیرا تحمل تنشهای آبی را ندارد. 

فروش ویژه گوجه خوشه ای همرس

فروش ویژه گوجه خوشه ای همرس  بازار گوجه همرس از رونق زیادی برخوردار می‌باشد. چرا که کاربردهای فراوانی در صنایع غذایی دارد. این سایت نیز فروش عمده و مستقیم آن را بر عهده دارد. گفتنی است که با این کار قیمت‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. البته عوامل دیگری مانند کیفیت و میزان تقاضا نیز در فروش گوجه خوشه ای اثر گذار است.