قیمت پایین گوجه گلخانه ای صادراتی

به چه روشی می توان گوجه گلخانه ای صادراتی را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرد؟ آیا کاهش قیمت ها تاثیری بر کیفیت محصول خواهد داشت؟ برای بررسی این موضوع و امکان خرید بهترین نوع گوجه با ما همراه باشید.قیمت پایین گوجه گلخانه ای صادراتی

اطلاعاتی درباره گوجه گلخانه ای صادراتی

اطلاعاتی درباره گوجه گلخانه ای صادراتی سالیان سال است که تولید گوجه فرنگی در کشور به صورت گلخانه ای رونق قابل چشمگیری داشته است. برای این منططظور فراهم آوردن شرایط محیطی و انتخاب بذر مناسب اهمیت زیادی در میزان سوددهی تولید کنندگان خواهد داشت. به عنوان مثال توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، ارتفاع گلخانه، نوع پرورش گوجه و شرایط آب دهی و کودهی نقش موثری در تعیین کیفیت محصولات تولیدی دارند. همچینین انتخاب نوع بذر مناسب نیز از فاکتورهای مهم در سودآوری است. به عنوان مثال انواع گوجه فرنگی گلخانه ای چری به علت سایز درشت و بافت گوشتی، انتخاب خوبی برای کشت و صادرات به شمار می رود. برای کشت و پرورش انواع گوجه گلخانه ای دسته بندی های مختلفی از این محصول بر حسب شرایط، شیوه ها و نوع کشت صورت می گیرد که چند نمونه از آنها عبارتند از:

  • دسته بندی گوجه گلخانه ای بر حسب عادات رشد یا طول ساقه
  • دسته بندی بر حسب وزن و سایز میوه رسیده
  • دسته بندی گوجه گلخانه ای بر اساس زمان رسیدگی محصول
  • دسته بندی گوجه فرنگی بر حسب شیوه مصرف

به عنوان مثال در دسته بندی نوع اول، ارقام قابل کشت به سه گروه رشد انتهایی یا محدود، نیمه انتهایی و غیر انتهایی می توان تقسیم بندی کرد. انواع گوجه با رشد غیر انتهایی یا نامحدود به راحتی قابلیت کشت در گلخانه های استاندارد را دارا هستند.

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی در بازار گوجه صادراتی تنوع زیادی از نظر درجه کیفی، نام تجاری، سایز و دیگر ویژگی های فنی دارند. صادر کننده می بایست بر حسب نیاز بازار هدف و مشتری پسند بودن نوع گوجه در یک منطقه یا کشور خاص اقدام به صادرات این محصول نماید. عدم توجه به شرایط صادراتی، سورت بندی کردن گوجه و قیمت های روز می تواند تاثیر زیادی بر کاهش میزان سود و حتی زیان آوری داشته باشد. بنابراین برای خرید گوجه گلخانه ای صادراتی تمامی این موارد اهمیت زیادی دارند. از سوی دیگر تامین مستقیم و اطمینان از رقم گوجه و درجه کیفی آن نیز فاکتور مهمی در این روند است. کلیه فعالین بازار صادراتی برای سفارش عمده و امکان خرید مستقیم انواع گوجه گلخانه ای دست چین و سورت شده جهت صادرات به روسیه و کشورهای عربی می توانند با مشاوران و نمایندگان صادراتی این مرکز در ارتباط باشند.