قیمت گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران

آیا شما از قیمت گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران اطلاع دارید؟ این قیمت ها دستخوش چه عواملی هستند؟ گوجه فرنگی چه خواصی دارد؟
گوجه فرنگی در بازار بزرگ تهران، یکی از محصولاتی بوده که دارای بالاترین میزان مصرف در میان سبزیجات است، این تره بار خوشمزه توانسته است به خوبی جایگاه خود را در میان وعده های غذایی به صورت خام یا پخته شده حفظ نماید.
قیمت گوجه فرنگی در بازار تهران
قیمت گوجه فرنگی
دربازار تهران تابع عواملی مانند فصل برداشت گوجه فرنگی و شرایط آب و هوایی بوده، همانطور که میدانید قیمت گوجه فرنگی در فصل برداشت، که همان اواخر بهار و اوایل تابستان می باشد، نسبت به سایر فصول سال ارزان تر بوده، و هم چنین وجود آب و هوای سرد و یخبندان یکی از عواملی است که باعث کاهش میزان ذخایر انبارها شده، و بازار را با کمبود مواجهه می سازد. در اثر این کمبود، قیمت گوجه فرنگی افزایش می یابد.

خواص گوجه فرنگی
گوجه فرنگی خاصیت های بیشمار زیادی دارد، اگر دوست دارید حوصله و صبر بیشتری داشته باشید می توانید از منیزیم موجود ذر گوجه فرنگی به عنوان املاح معدنی بهره بگیرید، وجود این عنصر برای بدن خیلی مفید بوده، که متاسفانه اکثر افراد با کمبود آن مواجهه هستند. علاوه بر منیزیم املاح معدنی دیگری مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر ،ید و آرسنیک در گوجه فرنگی وجود دارد که هر کدام به تنهایی عملکرد ارگان های داخلی بدن را بهبود می بخشند.