قیمت گوجه فرنگی گیلاسی گلخانه ای یزد

گوجه فرنگی گیلاسی گلخانه ای چیست؟

امروزه به جرات می توان گفت که حدود ۷۵۰۰ نوع گوجه در دنیا وجود دارد که پرورش داده می شوند که هر کدام از این گوجه های فرنگی دارای مزه و اندازه و رنگ و شکل مختلفی هستند.

چندین نوع از این گوجه فرنگی ها که در دسترس هستند عبارتند از :

گوجه فرنگی آلویی، گوجه فرنگی وحشی،کلاسیک و گوجه فرنگی گیلاسی.

آنچه که باید از انواع گوجه گیلاسی باید بدانید این می باشد که اندازه این گوجه ها به انداره زیتون بوده و حالت کشیده ای دارند، این گوجه ها نسبت به گوجه های درشت با دوام تر می باشد.

قیمت گوجه فرنگی گیلاسی گلخانه ای یزد

گوجه گیلاسی حاصل پیوند چیست؟

گوجه گیلاسی حاصل پیوند چیست؟ گوجه فرنگی گیلاسی طعمی نسبتا شیرین و خاصی دارد که نسبت به گونه درشت آن گوشت دار تر نیز می باشد و امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

گوجه گیلاسی نه در محیط خیلی گرم و نه در محیط خیلی سرد نمی تواند پرورش پیدا کند.این مدل از گوجه فرنگی پرورشی حاصل پیوند دو نوع از گوجه می باشد که یکی گوجه انگورکی و دیگری گوجه فرنگی اهلی می باشد.

کاشت این مدل از گوجه فرنگی نور زیاد و کافی را میخواهد که در طول روز حدود ۶ ساعت حداقل باید به آن نور خورشید برسد.

لازم به ذکر است که باید بدانید در زمان هایی از سال که هوا بسیار گرم می باشد بوته های این مدل از گوجه باید در سایه نگه داری شوند.

از خواص گوجه فرنگی گیلاسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن خاصیت ضد سرطانی.

توانایی های چشم را افزایش می دهد.

به افزایش شیر مادر کمک می کند.

خوراکی بسیار خوبی برای کاهش وزن می باشد.

حاوی خاصیت ضد التهاب بوده و درد را آرام می کند.

برای حفظ سلامت قلب بسیار مفید می باشد.

از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می کند.

برای سلامتی پوست مفید بوده و از چرب شدن پوست جلوگیری می کند.

شرکت پخش گوجه فرنگی گیلاسی گلخانه ای یزد

شرکت پخش گوجه فرنگی گیلاسی گلخانه ای یزد با توجه به تمامی گفته ها راجب گوجه گیلاسی گلخانه ای و همچنین توضیحاتی در مورد خواص عالی این محصول ، شرکت پخش گیلاس گلخانه ای ما در یزد جهت عرضه و توزیع بهترین و با کیفیت ترین گوجه گیلاسی گلخانه ای در خدمت مردم عزیز می باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت شرکت ما و تماس از طریق شماره های مربوطه در قسمت تماس با ما از قیمت و موجودی این محصول با خبر شوید و برای سفارش این محصول اقدام فرمایید.

 شرکت پخش گوجه نامیان سالیان سال در عرصه پخش و توزیع گوجه گلخانه ای درجه یک فعال بوده و افتخار این را دارد که در این سالها توانسته با فروش با کیفیت ترین گوجه های گلخانه ای رضایت مشتریان خود را برای همیشه جلب کند.