مرکز خرید بذر گوجه فرنگی صادراتی

برای رشد  بذر گوجه فرنگی نیاز به شرایط ، محیطی ایده آل و آب و خاک مناسب با این این میوه می باشد تا به رود کامل خود برسد و گوجه هایی خوشمزه به خوشرنگ را پرورش دهد.
برای خرید و استعلام قیمت بذر گوجه فرنگی صادراتی می توانید به مرکز خرید ما ما مراجعه نمایید و انواع بذر گوجه فرنگی مرغوب و با کیفیت بسیار بالا را با توجه به شرایط منطقه ای خود و مشاوره‌های کارشناسان فروش ما خریداری نمایید.

مرکز خرید بذر گوجه فرنگی صادراتی

اطلاعاتی بذر گوجه فرنگی صادراتی

اطلاعاتی بذر گوجه فرنگی صادراتی برای پرورش گوجه فرنگی نیاز به مهیا نمودن شرایط آب و هوایی و خاک مناسب است زیرا این میوه از نظر کاشت در دو بستر مختلف از جمله کشت خالی که معمولاً در مزرعه است و کشته های بدون خاک که در یک بستر با ترکیبات آلی و معدنی به جز خاک پرورش می‌یابد.
بذر های گوجه فرنگی صادراتی دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که بهتر است اطلاعاتی درباره آن ها داشته باشیم تا بتوانیم بسته به شرایط خود بهترین را انتخاب نمایید که بررسی و توضیح مختصری بذر گوجه‌فرنگی صادراتی می‌پردازیم:

اندازه بذر صادراتی بین ۳ تا ۵ میلیمتر می‌باشد و دارای شکلی صاف است و طیف رنگی آن از کرم تا  قهوه ای وجود دارد و دارای کرک های بسیاری ریز و حالت ابریشمی است.
 هر یک گرم بذر گوجه فرنگی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ عدد می باشد و تا ۴ سال می توانید از آن استفاده کنید اما بهتر است از بذرهایی که حداکثر یک سال از طول عمر آنها گذشته است استفاده نمایید.
 امروزه انواع مختلفی از بذر گوجه فرنگی از سراسر جهان و شرکت های مختلفی در بازار وجود دارند که همه این بذر ها صادراتی هستند و دارای کاتالوگ ها و شناسنامه های می باشند که نوع بذر و ویژگی های و شرایط نگهداری درست از آن در داخل کاتالوگ نوشته شده است و هنگام خرید و یا فروش بذر ها باید این کاتالوگ را درخواست نمایید تا بتوانید به بهترین شکل آن ها را بشناسید.
 وجود این شناسنامه ها برای صادرات و شناخت اصالت بذر بسیار ضروری است زیرا از نظر ظاهری انواع بذر ها با یکدیگر تفاوتی ندارد و بدون شناسنامه قابل شناسایی نیستند در واقع در این کاتالوگ ها زود، رس میان رس و یا دیر رس بودن بذر گوجه نوشته شده است و شما می توانید بسته به شرایط خود نوع بلوغ مدنظرتان آن ها را انتخاب کنید.

فروش ویژه بذر گوجه فرنگی صادراتی

فروش ویژه بذر گوجه فرنگی صادراتی شرکت ما برای جلب رضایت مشتریان و خریداران بذر فرنگی صادراتی اقدام به فروش بذر گوجه فرنگی به صورت ویژه  با تخفیف های استثنایی کرده است بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتر و مقرون به صرفه بذر مورد نظر خود را خریداری نمایید و سوددهی خود را افزایش دهید.
 برای خرید این محصولات به صورت ویژه می توانید به مرکز فروش و یا وبسایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع بذر را با یکدیگر مقایسه کنید و به کمک کارشناسان فروش محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.