نرخ بذر گوجه فرنگی مارول اسپانیا

 مجصولی مثل گوجه فرنگی هزینه زیادی دارد تا به تولید برسد از این رو کاشتن بذر مناسب احتیاج است تا مقرون به صرفه باشد بذر گوجه فرنگی مارول یکی از برندهای معروف از بذر گوجه است که محصول کشور اسپانیا می باشد و محصولی پر بازده دارد که نرخ بذر گوجه فرنگی مارول اسپانیا نسبت به بازدهی محصول بالای که دارد بسیار مناسب است. 

نرخ بذر گوجه فرنگی مارول اسپانیا

طریقه کاشت بذر گوجه فرنگی را می دانید؟

طریقه کاشت بذر گوجه فرنگی را می دانید؟ اگر قصد کشاورزی دارید آیا طریقه کاشت بذر گوجه فرنگی را می دانید؟ اگر نتوانید گوجه را به درستی بکارید در نهایت محصولی بی کیفیت به دست می آید طریقه کاشت بذر گوجه فرنگی به دو گونه می باشد اول اینکه زمین را شخم می زنند و بعد از آبیاری زمین بذر را در چند سانتی زیر زمین می کارند و بعد از مدت حدود دو ماه به میوه دهی می رسد. 

راه دوم کاشت نشا کردن است که قبل از کاشت بذر گوجه را درون ظرف های مخصوص کاشته و بعد از کمی رشد کردن بعد از آبیاری زمین آن را در مزارع به صورت نشا کاشته که این روش خیلی بهتر است و کارایی بالاتری دارد چون محصول رشد کرده و آماده محصول دهی است ولی در روش کاشت مستقیم ممکن است برخی از آنان سبز نشوند و مجبور به هزینه دوباره شوید تا بذر جدید خریداری کنید همچنین دوباره کشاورز مجبور گذاشتن وقت و انرژی می شود. 

عرضه مستقیم بذر گوجه فرنگی مارول

عرضه مستقیم بذر گوجه فرنگی مارول با عرضه مستقیم بذر گوجه فرنگی مارول  که به دست کشاورزان  می رسد و کاشته می شود سود فراوانی از گوجه های به دست آمده می برند چون این بذرها خاصیت های فوق العاده ای دارند مانند :

  • محصول دهی بسیار بالا 
  • مقاوم در برابر آفت 
  • مقاوم در برابر کم آبی 
  • مقاومت در برابر ویروس ها
  • محصول نهایی خوش رنگ و سفت 
  • گوجه بدون تخم و گوشتی 
  • مقاوم در برابر کمبود مواد معدنی خاک 
  • مقاوم در برابر شوری زمین 

گوجه به دست آمده از عرضه این بذرها بسیار درشت و گوشتی است که مناسب صادرات می باشد. 

عرضه بذر گوجه فرنگی در بازار بسیار زیاد است اما هر بذری مناسب با آب و هوا یا خاک کشور ما مناسب نیستند و ممکن است با خرید بذر نا مرغوب زحمت کشاورز بی ثمر شود و هزینه زیادی بر دوش آنان می ماند که بسیار سخت خواهد بود اما عرضه مستقیم بذر گوجه فرنگی مارال هم هزینه که به دست دلالان می رفت کنار گذاشته شده و قیمت مناسب تری خواهد داشت هم متناسب با خاک کشور است و بازدهی بالایی دارد.