کارخانه تولید گوجه گیلاسی بسته بندی گلخانه ای

گوجه گیلاسی گونه ای از صیفی جات است که حاصل پیوند ژن گوجه انگورکی و گوجه فرنگی که در اندازه های کوچک و ظریف و اصطلاحا مینیاتوری پرورش پیدا کرده و روانه بازار خرید و فروش می گردد. سایز این گوجه ها از اندازه ی بنده انگشت تا یک توپ کوچک متغیر است. گوجه گیلاسی بسته بندی در حجم های مختلف نیم کیلویی تا یک کیلویی در بازار های و مراکز میوه و تره بار عرضه شده به فروش می رسند. گوجه گیلاسی را با نام های چری و مینیاتوری نیز در بازار می شناسند. 

کارخانه تولید گوجه گیلاسی بسته بندی گلخانه ای

چگونه گوجه گیلاسی را در خانه پرورش دهیم؟

چگونه گوجه گیلاسی را در خانه پرورش دهیم؟ انواع گوجه گیلاسی به دو نوع محلی و گلخانه ای تقسیم می شوند. گوجه های گلخانه ای در محیط های کنترل شده با رسیدگی های ویژه به عمل می آیند و در اکثر بازار ها و میوه فروشی ها قابل دسترسی هستند. و نوع دیگر آن گوجه های گیلاسی که در باغچه ها یا حتی گلدان های خانه نیز قابل کشت هستند. بیشتر افراد تمایل دارند که بتوانند این محصولات را در منازل خود پرورش داده و از لذت دسترنج خود بهره مند گردند. اگر تمایل به پرورش این محصول دارید باید به چند نکته توجه نمایید. 

اولین قدم برای پرورش هر محصولی تهیه بذر مرغوب و مناسب آن می باشد. بذر گوجه های گیلاسی را می توان از فروشگاه های لوازم کشاورزی و و گلخانه ها خریداری نمایید. البته می توانید از دانه های گوجه هایی که از قبل خریداری کرده اید نیز استفاده نمایید. گوجه گیلاسی به دلیل کوچک بودن یکی از مناسب ترین گزینه های کاشت در منزل است و میوه های بیشتری نیز خواهد داد. بذر ها را در خاکی که حاوی گیاه خاک و مقداری کمپوست باشد در عمق یک سانتی متری خاک بکارید،توجه داشته باشید که گیاه و جوانه از نور کافی برخوردار باشد و تا جی ممکن در دمای 15 تا 25 درجه نگهداری شود. 

پخش مستقیم گوجه گیلاسی بسته بندی گلخانه ای

پخش مستقیم گوجه گیلاسی بسته بندی گلخانه ای تولید کنندگان گوجه گیلاسی با تولید انواع گوجه های گلخانه ای در حجم و کیفیت بالا بخش عمده ای از بازار صیفی جات را به خود اختصاص داده و با پخش گوجه گیلاسی گلخانه ای در بسته بندی های مختلف به تمامی بازار ها و فروشگاه های فعال در سطح کشور سعی در تامین نیاز بازار و فراهم آوردن رضایت مشتریان دارند. 

یکی از ویژگی های مثبت خرید و فروش و توزیع مستقیم گوجه گیلاسی حفظ کیفیت و رسیدن محصول تازه به دست مشتریان بوده و علاوه بر ان با حذف واسطه ها از جریان معامله محصولات با قیمتی مناسب و واقعی به عرضه در می آیند.