ارائه کننده گوجه گلخانه ای صادراتی

 گروه تولیدی ما به عنوان ارائه کننده گوجه گلخانه ای صادراتی اقدام به توزیع گوجه گلخانه ای به دو صورت فله ای و جزیی می کند، شما می توانید به راحتی در 24 ساعت شبانه روز انواع گوجه گلخانه ای مدنظرتان را از ما خریداری نمایید، و سپس آنها را در جعبه های محکم درب انبار یا رستوران خود تحویل بگیرید، به دلیل کیفیت زیاد و قیمت مناسبی که اجناس ما دارند، بسیاری از خریداران عمده برای خرید گوجه به ما مراجعه می کنند.

ارائه کننده گوجه گلخانه ای صادراتی

آشنایی با انواع گوجه گلخانه ای صادراتی

آشنایی با انواع گوجه گلخانه ای صادراتی  اگر به تازگی در حوزه خرید و فروش گوجه فعالیت خود را شروع کرده اید و نمی دانید چگونه کسب و کار خود را با خرید انواع مختلف گوجه گلخانه ای گسترش دهید، ضروری است با انواع مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید محصول مدنظرتان را به فروش برسانید و اینگونه کسب درآمد کنید.

 در ادامه شما را با انواع گوجه گلخانه ای صادراتی آشنا می کنیم:

  • گوجه گلخانه ای ربی، که غالبا در تابستان کاشته و در زمستان برداشت می شود، و رنگ آن قرمز و اندازه آن متوسط است. 
  • گوجه گلخانه ای نورا، که بسیار شیرین و خوشمزه است و دارای رنگ قرمز زیبایی می باشد. 
  •  گوجه گلخانه ای سیلویانا، این گوجه قرمز رنگ و مقاوم است. 

مرکز توزیع گوجه گلخانه ای صادراتی

مرکز توزیع گوجه گلخانه ای صادراتی   گروه فروش ما به عنوان یکی از مهمترین مراکز توزیع گوجه گلخانه ای صادراتی در ایران شناخته می شود، ما علاوه بر صادر کردن محصولاتمان به کشورهای دیگر اجناس خود را در شهرهای مختلف ایران به فروش می رسانیم تا خریداران ایرانی بتوانند گوجه های صادراتی و اعلا ایران را با قیمت مناسب خریداری کنند.
 مراکز توزیع ما در شهر های بزرگی مانند تهران و کرج اقدام به عرضه گوجه درجه 1 در بسته بندی های مختلف یک کیلویی، دو کیلویی، سه کیلویی، چهار کیلویی، پنج کیلویی می کند، تا خریداران جز هم بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی های فروش ما در داخل شهر تامین کنند.

 شما اگر به تازگی در حوزه خرید و فروش عمده سبزیجاتی مانند گوجه گلخانه ای فعالیت دارید و به دنبال یافتن اجناس مرغوب و باکیفیت ایرانی در قیمت های معقول و ارزان هستید، گروه تولید و پخش ما اقدام به عرضه این مدل از کالاها در داخل کشور می کند.
 اینگونه، شما به عنوان یک تاجر به راحتی می توانید محصولات مد نظر خود را باکیفیت بالا خریداری نمایید و سپس نسبت به عرضه و پخش آنها در کشورهای خارجی مانند عراق، ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان، روسیه و پاکستان به صورت عمده اقدام نموده و به منفعت زیادی برسید.