با استفاده از میگو پرورشی پسوریازیس را درمان کنید

فواید سلامتی میگو این صدف را به یک قطعه مغذی فوق العاده در پازل کاهش وزن تبدیل می کند.

با توجه به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این گوشت کم کالری، افزودن میگو به رژیم غذایی می تواند به کاهش دور کمر و حفظ سلامتی شما کمک کند.

میگو پرورشی از کیفیت بالایی برخوردار است.

میگو همچنین یک انتخاب هوشمندانه برای پروتئین بدون چربی است، با 39 گرم در آن بخش 6 اونس.

این غذای غنی از پروتئین همچنین حاوی چربی بسیار کمی و کربوهیدرات کمی است که آن را به گزینه ای عالی برای افزودن پروتئین به وعده های غذایی تبدیل می کند.

پروتئین بلوک ساختمانی برای عضلات، استخوان ها و پوست بدن شماست.

همچنین به ساخت هورمون ها، آنزیم ها و سایر مواد شیمیایی مهم بدن کمک می کند.

میگو

یکی دیگر از مزایای سلامتی پروتئین موجود در میگو، افزایش متابولیسم است که برای یک برنامه مدیریت وزن بسیار مفید است.

میگو حاوی بسیاری از مواد مغذی است که اغلب ما فاقد آنها هستیم.

مواد معدنی مانند سلنیوم و روی در میگو یافت می‌شوند و فواید سلامتی زیادی دارند، از جمله حمایت از سیستم ایمنی از محافظت آنتی‌اکسیدانی، عملکرد مناسب تیروئید و افزایش انرژی.

علاوه بر این، میگو یک غذای تقویت کننده زیبایی است زیرا منبع خوبی از مس است که می تواند به بدن در تولید کلاژن و جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

میگو همچنین ویتامین‌های D، B12، E و A را تامین می‌کند که آنها را انتخاب خوبی برای حمایت از عملکرد اعصاب، چشم‌ها و پوست شما می‌کند.

غذاهای دریایی مانند میگو همچنین اسید چرب ضروری امگا 3 را فراهم می کند که می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی و دیابت کمک کند و سلامت کلی چشم و مغز را بهبود بخشد.

در مطالعات بین المللی ، نشان داده شده است که چربی های امگا 3 به کاهش وزن کمک می کند و در مطالعات بین المللی به از بین بردن چربی های سرسخت شکم کمک می کند.