با استفاده از کارتن مقوایی محکم عمر لوازم برقی خود را 2 برابر کنید

تجزیه کارتن مقوایی محکم معمولاً 2 ماه طول می کشد، بنابراین قطعات کوچک را می توان به جای بازیافت در یک توده کمپوست استفاده کرد. برای انجام این کار، توصیه می شود مقوا را به کوچکترین قطعات ممکن خرد کنید تا تجزیه شود.

مرحله بعدی این است که همه آنها را در آب خیس کنید و با خاک، پوست میوه، بریده علف یا کود مخلوط کنید. این نوع کمپوست را می توان با 2 اینچ خاک بین لایه ها لایه بندی کرد.

بسیار مهم است که کمپوست را بسیار مرطوب نگه دارید تا بهترین تجزیه را انجام دهید. کمپوست را هر 5 تا 6 روز یکبار بچرخانید تا این فرآیند تسریع شود. چند ماه دیگر شمع برای استفاده در باغ ها آماده می شود.

پس از اینکه مقوا با تجهیزات غربالگری مرتب شد، در فرآیندی مشابه خمیرگیری اولیه، دوباره خمیر می شوند. مقوا برای جدا کردن و تمیز کردن الیاف به دوغاب تبدیل می شود.

کارتن مقوایی محکم

الیاف برای از بین بردن هر گونه آلودگی یا جوهر باقی مانده شسته می شوند. در نهایت، الیاف فشرده شده و به شکل کاغذ در می آیند، که می تواند به محصولات مقوایی بیشتری تبدیل شود.

چرخه زندگی مقوا از طریق بازیافت افزایش می یابد و همچنین تعداد درختان مورد استفاده در تولید و ضایعات مقوا را کاهش می دهد.

یک تن مقوای کاملاً جدید به 3 تن چوب نیاز دارد، به همین دلیل است که بازیافت این ماده بسیار مهم است و چرا جنرال کینماتیکز متعهد به بهبود تجهیزات غربالگری و دسته‌بندی خود برای بازیافت و مدیریت ضایعات مقوا و سایر مواد است.

هنگامی که مقوا از طریق بازیافت تک جریانی به یک مرکز بازیافت می رسد، ممکن است با استفاده از تجهیزاتی مانند عرشه میله ای برای تک جریان، دسته بندی و جدا شود.

آلاینده‌هایی مانند چربی و ذرات غذا در جعبه‌های پیتزا کیفیت الیاف کاغذ را از بین می‌برند، بنابراین این نوع مقواها باید کمپوست یا دور ریخته شوند، نه بازیافت.