با خرید روبالشی مخمل سه بعدی از شر ریزش مو در خواب خلاص شوید

شما نمی توانید یک عنصر متضاد در پارچه بالش خود داشته باشید، مانند بالش مشکی روی روتختی بژ، اما به این دلیل است که کنتراست می تواند بالش ها و مبلمان را به جای ترکیب شدن با یکدیگر برجسته کند.

پارچه‌های بالشی مانند نخی، روبالشی مخمل سه بعدی و پشمی، چرم مصنوعی و کتان همگی می‌توانند بسته به ظاهری که می‌خواهید به فضا اضافه شوند.

اگر به انتخاب ما از روکش‌های پرتابی 22×22 نگاه کنید، خواهید دید که حتی بالش‌هایی با پارچه و بافت یکسان نیز می‌توانند رنگ‌های متنوعی داشته باشند.

برخی از بالش‌ها دارای سایه‌های سبز زیتونی، آبی و سفید هستند، در حالی که برخی دیگر الگوهای طراحی منحصربه‌فردی را برای جذب مهمانان به نمایش می‌گذارند.

روبالشی مخمل سه بعدی

تنوع رنگ هایی که روی بالش ها نمایش داده می شود می تواند تأثیر عمیقی بر فضای اتاق داشته باشد.

رنگ‌هایی مانند آبی روشن و سبز می‌توانند در صورت استفاده صحیح در هر اتاق، فضای آرامش‌بخشی ایجاد کنند.

از سوی دیگر، سایه‌های زرد و نارنجی می‌توانند اتاق را گرم‌تر و پرانرژی‌تر کنند.

همچنین باید به این فکر کنید که چگونه بافت پارچه ها بر اتاق تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، پنبه بسیار نرم، خنک و ساده است، در حالی که مخمل نرم، گرم و شیک است.

پشم ماده‌ای بسیار گرم‌تر و ضخیم‌تر است که برای هر اتاقی که ممکن است کسی بخواهد در یک عصر سرد در آن بنشیند بسیار عالی است.

بنابراین بهترین پارچه برای بالش پرتابی چیست؟ به بیان ساده، پنبه، مخمل، پشم، چرم مصنوعی و کتان همگی انتخاب های مناسبی هستند.

با این حال، چیزی که آنها را به فضایی که در حال تزیین آن هستید تبدیل می کند، نحوه استفاده از آنها برای بهبود طراحی داخلی است.

چه بخواهید بالش‌هایی بیندازید که بتواند عناصر طراحی خاصی را در اتاق (رنگ، ​​الگو، بافت) منعکس کند یا با وارد کردن یک عنصر متضاد به دکور خودنمایی کند، بسیاری در بازار وجود دارند که کار را انجام می‌دهند.