با فروش جاشمعی چوبی سه تایی سرمایه خود را 6 برابر کنید

گیره های شمع عروسی ما شامل پایه های نقره ای، شیشه ای، برنجی و حتی کریستالی کلاسیک است، بنابراین می توانید سبکی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با دکوراسیون عروسی خود باشد.

جاشمعی چوبی سه تایی از زیباترین جاشمعی ها می باشد.

ما همچنین پایه های شمع، شمع های ستونی و شمع های ستونی بزرگ را حمل می کنیم، بنابراین شما می توانید اندازه ای را متناسب با دکوراسیون عروسی خود انتخاب کنید.

برای انتخاب بیشتر شما، ما این جا شمعی را در طیف گسترده ای از رنگ ها، از طلایی و نقره ای گرفته تا قرمز و سبز ارائه می دهیم.

مجموعه ای از جا شمعی کیک عروسی به شما این امکان را می دهد که جا شمع ها را با دکوراسیون عروسی خود ترکیب و هماهنگ کنید تا ظاهری مناسب برای روز بزرگ شما ایجاد کنید.

با مجموعه جا شمع‌های عروسی ما، به مهمانان عروسی خود شمع‌های مناسبی را برای محبت‌هایشان هدیه دهید.

جاشمعی چوبی

علاوه بر شمع‌های ستونی بزرگ، شمع‌های شیشه‌ای کوچک‌تر را نیز در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف حمل می‌کنیم.

این شمع ها بدون هیچ گونه تکان خوردن کاملاً در یک جا شمعی مخروطی قرار می گیرند.

این باعث می‌شود هم شمع‌های مخروطی و هم شمع‌گیرهای مخروطی برای غذاخوری ایده‌آل باشند، و اگر لازم باشد نگهدارنده را بردارید و آن را حرکت دهید، خطر افتادن شمع وجود ندارد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، نگهدارنده شمع های مخروطی در انواع مختلفی از سبک ها، ارتفاع ها و مواد موجود هستند.

با وجود طرح های بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، پیدا کردن طرحی که با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد دشوار نیست.

شمعدان ها، با بازوهای متعدد، به زیبایی خودنمایی می کنند و به سختی می توان آنها را در برخی از فضاهای زندگی گنجاند.

آنها اغلب به عنوان یک قطعه تزئینی در بالای میز ناهارخوری قرار می گیرند.