با مصرف میوه خشک نازگل در ماه 10 کیلو وزن کم کنید

چندین مطالعه نشان داده است که افرادی که میوه خشک نازگل می‌خورند، در مقایسه با افرادی که میوه خشک نمی‌خورند، وزن کمتری دارند و مواد مغذی بیشتری دریافت می‌کنند.

با این حال، این مطالعات ماهیت مشاهده ای داشتند، بنابراین نمی توانند ثابت کنند که میوه خشک باعث بهبودی شده است. میوه خشک همچنین منبع خوبی از بسیاری از ترکیبات گیاهی از جمله آنتی اکسیدان های قوی است.

کشمش ممکن است خطر ابتلا به برخی بیماری ها را کاهش دهد کشمش انگور خشک است. آنها مملو از فیبر، پتاسیم و ترکیبات مختلف گیاهی تقویت کننده سلامت هستند.

آنها دارای مقدار شاخص گلیسمی پایین تا متوسط ​​و شاخص انسولین پایینی هستند. این بدان معناست که کشمش نباید بعد از غذا باعث افزایش سطح قند خون یا انسولین شود.

میوه خشک نازگل

مطالعات نشان می دهد که خوردن کشمش ممکن است. فشار خون پایین. بهبود کنترل قند خون. کاهش نشانگرهای التهابی و کلسترول خون. منجر به افزایش احساس سیری شود.

همه این عوامل باید به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری قلبی کمک کنند. کشمش سرشار از فیبر، پتاسیم و سایر ترکیبات گیاهی است. خوردن کشمش ممکن است باعث بهبود کنترل قند خون، کاهش فشار خون و کلسترول خون و همچنین کاهش التهاب شود.

آلو یک ملین طبیعی است و ممکن است به مبارزه با بیماری ها کمک کند. آلو خشک آلو است. آنها بسیار مغذی هستند و سرشار از فیبر، پتاسیم، بتاکاروتن (ویتامین A) و ویتامین K هستند.

آنها به دلیل اثرات ملین طبیعی خود شناخته شده اند. این به دلیل محتوای بالای فیبر و الکل قندی به نام سوربیتول است که به طور طبیعی در برخی میوه ها یافت می شود.

ثابت شده است که خوردن آلو به بهبود دفعات مدفوع و قوام آن کمک می کند. آلو حتي در تسکين يبوست موثرتر از پسيليوم است که يکي ديگر از داروهاي متداول است.