با چراغ مطالعه ساده سرمایه خود را به دلار تبدیل کنید

بیشتر چراغ‌های موجود در این لیست از بهترین چراغ‌های کتاب برای مطالعه شبانه قابل شارژ هستند، اگرچه تعدادی از آنها را می‌بینید که به دیوار وصل می‌شوند و حتی تعداد کمتری را می‌بینید که با باتری کار می‌کنند.

چراغ مطالعه ساده دارای قیمت مناسب است.

دلیل این امر این است که بسیاری از چراغ‌هایی که با باتری کار می‌کنند، مانند این چراغ کتابی گیره‌دار Energizer ، مانند دیوانه‌وار باتری‌ها را می‌جوند و اگر هر شب قبل از خواب مطالعه کنید، تقریباً دائماً آنها را تعویض خواهید کرد.

به‌علاوه، بسیاری از دستگاه‌هایی که با باتری کار می‌کنند، تنها یک تنظیم روشنایی و دمای رنگ (اغلب روشن و بسیار سفید) ارائه می‌دهند که باعث می‌شود برای خواندن در رختخواب در شب مفید نباشند.

گی‌های عالی، یقه غاز انعطاف‌پذیر 360 درجه است که برای بهترین شرایط نوری هنگام مطالعه، می‌تواند نور را هر طور که دوست دارید زاویه دهید.

اما در حالی که این گردن بسیار منعطف است، همچنین در جای خود کار بسیار خوبی انجام می دهد و از موقعیت خود خارج نمی شود.

علاوه بر این، این چراغ قابل شارژ است (و در عرض 1.5-3 ساعت به طور کامل شارژ می شود) به شما این امکان را می دهد که از این چراغ در هر کجا که دوست دارید بدون نگرانی از وصل کردن آن استفاده کنید.

چراغ مطالعه

و با هر بار شارژ می توانید تا 8 ساعت استفاده کنید.

تنظیمات روشنایی که انتخاب می کنید

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این چراغ دارای یک سیم شارژ USB است اما آداپتور دیواری ندارد، بنابراین اگر قصد دارید آن را به دیوار وصل کنید، باید یک آداپتور دیواری برای استفاده انتخاب کنید.

می‌توانید در اینجا درباره این چراغ مطالعه اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما در کل متوجه خواهید شد که این یک چراغ مطالعه همه کاره عالی است که دوست دارید از آن استفاده کنید!