خرید گوجه فرنگی به صورت عمده ای

خرید کوجه فرنگی به صورت عمده از مرکز ایران در حال انجام است، این گوجه فرنگی ها از بهترین انواع گوجه فرنگی ها در ایران هستند، که مصرف و خرید آن ها همواره توصیه می شود.
گوجه فرنگی که یکی از سبزیحات پر مصرف در دنیا محسوب شده، در پخت غذاهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته، و بخشی از برنامه غذایی روزانه اکثر افراد را به خود اختصاص داده است. اگر به دنیال خرید گوجه فرنگی به صورت عمده هستید، پیشنهاد ما این است که از مرکز گوجه ایران در مورد قیمت انواع گوجه فرنگی و کیفیت آن، تحقیق و پرسوجو نمایید، آنگاه خود متوجه خواهید شد، که یکی از مراکز خوب و مهم در تهیه انواع گوجه فرنگی آن هم به صورت عمده، مرکز گوجه ایران است.

ارزش خوراکی گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی یکی از سبزیجات کم کالری بوده، که میزان آن در هر صد گرم 20 کیلو کالری می باشد، از این رو برای کاهش وزن و پر نمودن حجم معده گزینه مناسبی بوده، هم چنین گوجه فرنگی بیشتر از 93 درصد آب داشته، و مابقی ترکیبات گوجه فرنگی، به قندهایی مانند فروکتوز و گلوکز اختصاص می یابد. گوجه فرنگی دارای یک آنتی اکسیدان بسیار قوی به نام لیکوپن بوده، که وجود رنگ قرمز گوجه فرنگی هم به خاطر آن می باشد، علاوه برآن گوجه فرنگی حاوی سه ویتامین بسیار حساس و ضروری به نام های ویتامین های A،C و E می باشد، سایر املاح معدنی موجود در گوجه فرنگی، که اکثراً پتاسیم، کلر و فسفر است، تحت تاثیر نوع خاک و کود مصرفی است.