رشد بذر در داخل گوجه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که یک گوجه فرنگی را برش داده اید و در داخل آن چیزهایی سفید و خمیده پیدا کرده اید؟ اینها کرم ها یا موجودات بیگانه نیستند که به مرکز راه پیدا کرده اند، بلکه دانه های میوه هستند که شروع به جوانه زدن کرده اند.

نام آن Vivipary، لاتین Live Birth است. این اصطلاح برای گیاهانی است که در حالی که هنوز در داخل یا چسبیده به گیاه مادر هستند شروع به رشد می کنند. در انواع خاصی از گوجه فرنگی، فلفل، سیب، گلابی و برخی مرکبات رایج است.

این گوجه فرنگی احتمالاً کمی قدیمی تر بود و مدتی در آشپزخانه گرم روی پیشخوان نشسته بود. Vivipary زمانی اتفاق می‌افتد که هورمون کنترل کننده خواب بذر تمام شود یا تمام شود و به دانه اجازه می‌دهد در محیط مرطوب داخل میوه رشد کند. این محیط گرم و مرطوب برای رشد بذر در حال جوانه زدن مناسب است.

اگر گوجه فرنگی در شرایط گرم بدون برش رها می شد، جوانه گیاه جدید در نهایت از طریق پوست گوجه فرنگی که اکنون در حال تجزیه است، فرو می رود. این گیاهان جدید را می توان در گلدان قرار داد و به ی

هر کیلو گوجه چقدر رب

ک گیاه گوجه فرنگی بزرگ تبدیل شد و حتی گوجه فرنگی تولید کرد.

گوجه فرنگی یک کلون گیاه مادر نخواهد بود، زیرا از دانه ای که باید توسط گل گوجه فرنگی دیگری گرده افشانی می شد رشد کرد و ژن های والد جدیدی را وارد دانه کرد که گیاه جدید را تولید می کند. گوجه‌فرنگی‌های گیاه کاملاً خوراکی و احتمالاً خوشمزه هستند. دفعه بعد که میوه یا سبزی خود را برش می دهید، دانه های داخل میوه یا سبزی خود را بررسی کنید.

پرورش گوجه از راه بذر

اگر می خواهید بیشترین انتخاب گوجه فرنگی را داشته باشید،صادرات رب گوجه فرنگی و پرورش گوجه فرنگی از دانه ها راه حل است. هرطور که بخوای فقط چند گوجه فرنگی تازه بخورید یا می خواهید بتوانید آنقدر گوجه فرنگی را فریز کنید تا در کل سال ماندگاری داشته باشد، گوجه فرنگی مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

گوجه فرنگی قرمز معمولی و گوجه فرنگی زرد وجود دارد، اما گوجه فرنگی قهوه ای و گوجه فرنگی سیاه را بررسی کنید. گوجه‌فرنگی‌های راه راه و گوجه‌های صورتی، و همچنین گوجه‌فرنگی‌های انگور و حتی گوجه‌فرنگی‌های غول‌پیکر بیفت استیک در دهان شما وجود دارد. گوجه فرنگی هایی نیز برای تهیه سس گوجه فرنگی، سالسا یا حتی سس گوجه فرنگی مناسب هستند.

بذر ارگانیک گوجه

اگر باغبان ارگانیک هستید، مجموعه ای از دانه های ارگانیک نیز برای شما وجود دارد. همه اینها اگر از بذر رشد کنید در اختیار باغبان خانگی قرار می گیرد. بذر گوجه فرنگی به راحتی در داخل خانه رشد می کند تا بوته های گوجه فرنگی در اوایل بهار پس از رفع خطر یخبندان در باغ آماده کاشت شوند.

اگر فضای باغ ندارید، منصرف نشوید. گوجه فرنگی های زیادی وجود دارد که می توان آنها را در ظروف پرورش داد. در واقع، گوجه‌فرنگی‌هایی وجود دارند که به طور خاص برای باغبانی کانتینری ساخته شده‌اند.

برخی از باغداران برای صادرات رب گوجه فرنگی حتی گوجه های خود را در گلدان های آویزان می کارند. گوجه فرنگی ها از کناره ها رشد می کنند و آویزان می شوند و گوجه فرنگی ها را در سطح چشم قرار می دهند. چیدن این گوجه فرنگی های رسیده ساده تر نیست. امروز گوجه فرنگی خود را سفارش دهید.