عرضه انواع گوجه فرنگی با قیمت ارزان

انواع گوجه فرنگی با قیمت ارزان آماده عرضه به بازار مصرف برای فروش می باشد، این گوجه فرنگی ها از بهترین انواع گوجه فرنگی ها بوده، که دارای خواص بینظیر درمانی می باشد.
یکی از اصول مهم در تجارت گوجه فرنگی گیلاسی عرضه انواع گوجه فرنگی ها به بازار برای مصرف کنندگان، در حد و اندازه های زیاد و با قیمت ارزان می باشد. از آنجایی که گوجه فرنگی مصرف کنندگان زیادی داشته و بعد از سیب زمینی، بالاترین میزان کشت را در میان سبزیجات به خود اختصاص داه است، لازم است که در عرضه آن به بازار با دادن قیمت گوجه فرنگی مناسب تر و ارزان تری این امکان را فراهم نمود، که اکثر مصرف کنندگان بتوانند از گوجه فرنگی استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

خاصیت های گوجه فرنگی
بهترین و بی نظیرترین خاصیتی که از گوجه فرنگی به دست آمده، خاصیت آنتی اکسیدانی گوجه فرنگی و هم چنین خاصیت رقیق کنندگی خون بوده، که به نوبه خود توانسته است از انواع امراض قلبی مانند فشار خون، قند خون و ابتلا به سکته های قلبی پیشگیری کرده،چون گوجه فرنگی ریز می تواند به عنوان قرص آسپرین عمل نماید، و از بروز لخته های خونی در داخل رگ ها و نواحی حساسی مانند قلب پیشگیری کند.
دیگر خاصیت های بی نظیر گوجه فرنگی درمان بیماری هایی مانند نقرس، تصلب شرایین و بیماری های عفونی و ویروسی بوده، چون گوجه فرنگی دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی است.