قیمت ویژه بذر گوجه فرنگی باسیمو

بذر گوجه فرنگی باسیمو سفید یکی از انواع بذرهای گوجه فرنگی است که به دلیل  دارا بودن مزایای متعدد مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفته است و انتخاب خوبی در بین انواع بذرهای موجود در بازار است. این گونه به صورت آزمایشی کشت شده و گونه ای زودرس به شمار می آید و یکی از دلایل برتری نسبت به گونه های دیگر است. به بار نشستن این گیاه کمتر از ۱۰۰ روز طول می کشد. اگر کشاورزان در فاز داشت و رویش تغذیه بوته را کامل کنند، محصول زودتر به بار می آید و فاصله کشت کم می شود. 

مقاومت این گونه در برابر گرما، عوامل بیماری زای قارچ و ویروس، رطوبت و شوری بسیار بالا است که این گونه را از دیگر همتایان خود متمایز کرده است.

میوه تولید شده از این بذر شکل بسیار یکنواخت در همه بوته دارد و سفتی آن عالی است که در برداشت و حمل و نقل آسیبی به میوه نمی رسد. وزن گوجه ها متوسط و بین صد و پنجاه گرم تا صد و شصت گرم محاسبه شده است‌.

قیمت ویژه بذر گوجه فرنگی باسیمو

7 مزیت بذر گوجه فرنگی باسیمو را بدانید

7 مزیت بذر گوجه فرنگی باسیمو را بدانید

۷ مزیت بذر گوجه فرنگی باسیمو را در ادامه مرور می کنیم.

۱. هیبرید است (صفات این بذر، ترکیب بذرهای مولد آن است)

۲. محصول برداشتی به خصوص در چینش اول و دوم زیاد، مرغوب تر و درشت تر است.

۳. پوشش برگی مناسبی دارد که از گیاه محافظت می کند.

۴. به دلیل اندازه مناسب و یک شکل میوه در یک بوته و سفتی آن ها مردم برای خرید آن استقبال می کنند.

۵. در برابر گرما مقاومت بسیار خوبی دارد، بنابراین در مناطقی با هوای گرم از جمله جنوب کشور نیز قابل کشت است. 

۶. مقاومت آن در برابر شوری زیاد است، پس در خاک های نسبتا شور نیز میتوان آن را کاشت.

۷. در مناطق مرطوب نیز محصول خوبی از این بذر برداشت کرد.

فروش عمده بذر گوجه فرنگی باسیمو سفید

فروش عمده بذر گوجه فرنگی باسیمو سفید

گوجه فرنگی هیبرید باسیمو همانطور که گفته شد مقاومت نسبتا خوبی در برابر عوامل بیماری زا از قبیل قارچ ها، ویروس ها و همچنین عوامل طبیعی نظیر شوری و گرمای مناطق جنوبی کشور دارد. به دلایلی که در بالا ذکر شد، این بذر می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن در بین موارد گوناگون موجود در بازار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید، کاشت، آبیاری، نگه داری و فروش بذر گوجه فرنگی می توانید به این سایت مراجعه کرده و  خریدی مطمئن و مقرون به صرفه با بهترین قیمت ها داشته باشید و همچنین از مشاوره ی کارشناسان کشاورزی فروش بهره مند شوید.