قیمت پخش گوجه زیتونی زرد اصفهان

گوجه زیتونی زرد یا گوجه مینیاتوری یکی از انواع گوجه فرنگی است، اصفهان یکی از مراکز اصلی کشت این نوع گوجه در کشورمان است که از نظر کیفیت و قیمت پخش این محصول شرایط مناسبی برای خریداران فراهم نموده است.

قیمت پخش گوجه زیتونی زرد اصفهان

فواید گوجه زیتونی زرد ارگانیک چیست؟

فواید گوجه زیتونی زرد ارگانیک چیست؟ گوجه فرنگی انواع مختلفی داد که بر اساس اندازه و رنگ و مراقبت های زمان پرورش آن به گونه های مختلفی عرضه و تولید می شود، گوجه زیتونی با دارا بودن ساقه های کرک دار و رنگ زرد، از نظر ظاهری متمایز می باشد، دلیل رنگ زرد آن نیز نداشتن ژن تولید کننده رنگ قرمز در آنها است، گوجه زیتونی زرد ارگانیک خواص درمانی زیادی دارد، ویتامین ث و آنتی اکسیدان موجود در آنها باعث درمان کم خونی، سردرد های مزمن و جلوگیری از سرطان می گردد، از دیگر فواید گوجه زیتونی می توان به کنترل گلوکز خون و تقویت سیستم عصبی بدن و جلوگیری از دیابت نام برد، همچنین سبب افزایش حافظه و میزان مقاومت بدن در برابر بیماری های عفونی است. مصرف گوجه زیتونی باعث کاهش تری گلیسیرید و کلسترول مضر در بدن می شود و به دلیل دارا بودن پتاسیم برای ایمنی قلب و جلوگیری از سکته قلبی بسیار مفید است. ویتامین آ موجود در گوجه زیتونی باعث تقویت بینایی می گردد و ویتامین ث که در آن وجود دارد برای شادابی پوست انسان بسیار موثر می باشد. این محصول کشاورزی به دلیل داشتن خواص ادرار آوری که دارد به دفع سموم بدن مانند اسید اوریک و نمک کمک نموده و از عفونت های دستگاه ادرار و سرطان مثانه جلوگیری می نماید و از آنجایی که گوجه زیتونی نیز مانند گوجه فرنگی دارای مقادیری فیبر است به حرکت بهتر روده ها و درمان یبوست کمک شایانی  می کند، مصرف انواع گوجه در رژیم غذایی انسان به علت داشتن کالری به میزان پایین باعث از بین بردن چربی ها و سوخت و ساز بهتر بدن می شود، بنابراین با توجه به دانستن فواید سرشار موجود در گوجه زیتونی پیشنهاد می شود در برنامه غذایی خود به استفاده از آن توجه ویژه ای مبذول دارید.

بازار توزیع گوجه زیتونی زرد اصفهان

بازار توزیع گوجه زیتونی زرد اصفهان صنعت کشاورزی در استان اصفهان به دلیل وجود خاک حاصل خیز و تلاش کشاورزان زحمت کش و حضور تولید کنندگان موفق در این عرصه از رونق فراوانی برخوردار بوده و یکی از بزرگترین مراکز توزیع انواع محصولات کشاورزی محسوب می گردد که علاوه بر عرضه در داخل کشور در صادرات این محصولات به کشورهای دیگر نیز بسیار موفق می باشد، گوجه زیتونی زرد اصفهان نیز از جمله این محصولات بوده و بازار توزیع  گوجه، شرایط مناسبی در اصفهان دارد.