مرکز پخش بذر گوجه فرنگی خارجی باسیمو

استفاده از بذر گوجه فرنگی خارجی مانند انواع باسیمو می تواند تاثیر بسیار بالایی در رشد، کیفیت و میزان محصول داشته و بهره برداری را تا حد بسیار قابل قبولی بالا ببرد، به عنوان مرکز پخش بذر گوجه فرنگی خارجی باسیمو در خدمت شما هستیم.

مرکز پخش بذر گوجه فرنگی خارجی باسیمو

پربارترین بذر خارجی گوجه فرنگی کدام است؟

پربارترین بذر خارجی گوجه فرنگی کدام است؟ گوجه فرنگی به عنوان یکی از پر مصرف ترین انواع سبزیجات در کشور و جهان محسوب می شود که به صورت تازه و یا در انواع فرآورده های دیگر در تهیه سالاد و انواع خوراک ها و غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از بذر یکی از مهم ترین روش های کشت این گیاه می باشد که نوع و کیفیت بذر مصرفی تاثیر بسیار زیادی بر روی محصول نهایی و همینطور زمان برداشت و میزان آن دارد.

در پاسخ به این سوال که پربارترین بذر خارجی گوجه فرنگی کدام است باید گفت که بذر های خارجی مانند باسیمو به عنوان گونه ای میان رس و هیبریدی محسوب می شوند که با دارا بودن میزان رشد بالا حدود 75 تا 85 روز پس از انتقال نشا به زمین آزاد به باروری رسیده و قابل برداشت می باشند.

از مهم ترین ویژگی های گوجه های به وجود آمده از این نوع بذر می توان به:

  • محصول فراوان و عملکرد بسیار خوب
  • پوشش برگی زیاد و مناسب
  • میزان تقاضای بالا برای محصولات آن در بازار
  • ظاهر بسیار مناسب و جذاب برای خریدار
  • سفتی و آبدار بودن
  • شکل گرد که کمی نمایل به بیضی دارد.
  • سایز بسیار متناسب 150 تا 160 گرم
  • مقاومت مناسب در برابر گرما و تحمل در برابر بیماری ها
  • قابلیت کشت در انواع مناطق مانند مناطق مرطوب

این نوع گوجه ها مناسب کشت در فضای آزاد و غیر گلخانه ای بوده و دوره رشد بسیار کوتاهی دارند از این رو میزان آفتاب سوختگی کم و پایین و بوته ای مقاوم و حجیم دارند.

می توان میزان عملکرد بوته روییده از این بذر را قبل از گل دهی با رسیدگی مناسب و کود دهی بیشتر کرد. طبق گزارش های رسیده از مصرف کنندگان و کشاورزان این بذر به عنوان یکی از بهترین انتخاب های موجود در میان انواع دیگر شناخته می شود.

فروش بذر گوجه باسیمو و انواع دیگر در بسته بندی های بزرگ و در مقدار زیاد انجام می گیرد که بهترین روش تهیه آن برای کشاورزان به صورت عمده و در مقدار زیاد می باشد.

قیمت فروش بذر گوجه فرنگی خارجی با ایرانی

قیمت فروش بذر گوجه فرنگی خارجی با ایرانی قیمت فروش بذر گوجه فرنگی خارجی با ایرانی متغیر بوده و ثابت نمی باشد بنابراین باید به صورت به روز استعلام گردد، این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش بهترین بذر گوجه فرنگی با قیمت فروش بسیار پایین و مقرون به صرفه، به صورت عمده در خدمت متقاضیان محترم از سراسر کشور می باشد.