مصرف میگو تازه باعث بلند شدن قد افراد می شود

میگو دارای سطوح بالایی از آهن است که یک جزء معدنی کلیدی در فرآیند پیوند با اکسیژن موجود در هموگلوبین است.

میگو تازه دارای قیمتی مناسب می باشد.

با آهن اضافی در سیستم، افزایش جریان اکسیژن می تواند به عضلات رخ دهد، قدرت و استقامت را فراهم می کند، در حالی که جریان اکسیژن به مغز را افزایش می دهد، که نشان داده شده است که درک، حافظه و تمرکز را بهبود می بخشد .

مطالعات نشان می دهد که آستاگزانتین موجود در میگو ممکن است به بهبود عملکرد حافظه، بقای سلول های مغزی و کاهش خطر بیماری های التهابی مغز کمک کند.

میگو

همه کلسترول ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند و میگو منبعی از نوع مفید کلسترول یعنی اسیدهای چرب امگا 3 است.

اینها اثرات منفی اسیدهای چرب امگا 6 را که به خوبی مطالعه شده اند متعادل می کند و به کاهش دردهای قاعدگی برای زنان کمک می کند و همچنین با کاهش سایر اشکال مضر کلسترول در جریان خون، جریان خون سالم تر را به اندام های تولید مثلی افزایش می دهد.

جیوه : مانند بسیاری از انواع غذاهای دریایی، میگو حاوی مقادیر کمی جیوه است که برای سلامتی انسان خطرناک است و می تواند منجر به مسمومیت با جیوه، مشکلات بینایی و کاهش سلامت جنین شود.

با این حال، این نگرانی های سلامتی ناشی از فراوانی جیوه در رژیم غذایی شماست، بنابراین تا زمانی که رژیم غذایی خود را با مقادیر کنترل شده میگو متعادل کنید، می توانید از خطرات مسمومیت با جیوه جلوگیری کنید.

پورین ها: اگرچه پورین ها یک عنصر طبیعی و ضروری در شیمی بدن ما هستند، سطوح بیش از حد آن می تواند خطرناک باشد، به ویژه در افرادی که قبلاً بیماری هایی مانند نقرس دارند.

هنگامی که سلول ها می میرند، پورین ها به اسید اوریک تجزیه می شوند و سپس کلیه جریان اسید اوریک را در اطراف یا خارج از بدن مدیریت و هدایت می کند.

میگوها دارای سطوح نسبتاً بالایی پورین هستند که برای اکثر افراد خوب است، اما اگر قبلاً از نقرس رنج می برید، وضعیتی که ناشی از سطوح بالای اسید اوریک است، مصرف زیاد میگو ممکن است این مشکل را تشدید کند.