معترضان بریتانیایی با شال یاسی به خیابان ها آمدند

شال نخی که رنگ روشن باشد مانند شال یاسی برای فصول گرم سال انتخاب مناسب تری از سایر رنگ ها است.

آخرین گزینه ما در پارچه های شال تنفسی، پارچه های شال نخی است. همانطور که تقریباً همه می دانند، پارچه های نخی یک نوع پارچه سالم و مفید هستند، زیرا هوا را از خود عبور می دهند.

می توانید اطمینان حاصل کنید که موهایتان که در طول روز با کلاه پوشانده می شوند، به لطف پارچه های شال نخی قابل تنفس، نفس می کشند.

پارچه نخی نوعی پارچه است که به راحتی شکل می گیرد، به راحتی اتو می شود و سالم است. به این ترتیب، در مقایسه با همتایان خود که از پارچه های مصنوعی مانند تولید می شوند، هرگز عرق نمی کند.

اجازه نمی دهد منافذ بسته شوند یا جریان هوا قطع شود. شما می توانید برای ساعات طولانی به راحتی از شال های نخی استفاده کنید، زیرا پوست و موی شما تنفس می کند.

شال یاسی

شال هایی که از 100% پنبه تولید می شوند این ویژگی را دارند که در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه دارند. با اجازه دادن به پوست شما برای تنفس یا تنفس، از تحریک ناشی از تعریق جلوگیری می کند.

در زمستان با به دام انداختن هوای گرم تا حد زیادی از سرما جلوگیری می کند. اگرچه شال های پنبه ای ممکن است با توجه به بافت متفاوت باشد، اما معمولا ساختار نرمی دارند.

اگرچه این ویژگی می‌تواند شکل دادن به آن را دشوار کند، اما با انتخاب شال‌های نخی سخت‌تر می‌توان آن را به راحتی شکل داد.

پارچه‌های شال نخی در میان پارچه‌های شال تنفسی متمایز هستند، علاوه بر این که برای ترکیب‌های سبک اسپرت و کلاسیک بسیار مناسب هستند.

در طول مقاله به پارچه های شال تنفس پذیر و انواع پارچه هایی که نباید برای استفاده ترجیح داده شوند اشاره کرده ایم.

شال برای افراد با حجاب بسیار مهم است، باید با لباسی که می پوشند مناسب باشد و متناسب با فصل مفید باشد.

به عبارت دیگر در فصل زمستان باید از اتلاف حرارت جلوگیری کرد و در فصل تابستان پارچه های شال تنفسی را ترجیح داد. استفاده از پارچه های کتانی نخی، کرپ و شال نخی در فصل تابستان بسیار مهم است.