مرکز تولید گوجه گیلاسی مینیاتوری

کشور ما به دلیل زمین های زیر کشت مناسب انواع مختلفی از سیفی جات را در خود پرورش داده است یک نمونه از آن را می توان گوجه گیلاسی مینیاتوری نامید که یک محصول با کیفیت و خوشمزه است که خوردن آن با نمک بسیار لذت بخش است. ایران به عنوان مرکز تولید گوجه گیلاسی مینیاتوری شناخته شده است و در برخی از استان ها کشت بیشتر و باکیفیت تری نیز خواهد داشت.مرکز تولید گوجه گیلاسی مینیاتوری

مشخصات گوجه گیلاسی مینیتاتوری

مشخصات گوجه گیلاسی مینیتاتوری از بهترین مشخصات گوجه گیلاسی مینیاتوری همان شکل و ساختار فیزیکی آن است که شباهت کاملی به یک گیلاس دارد و و فقط در طعم و مزه با آن متفاوت است و از دیگر مشخصات خاص آن طعم بی نظیر آن است که کمی ترش است و مناسب کسانی است که دوست دار این مزه هستند.

گاها این گوجه را می توان به رنگ های دیگری نیز دید مانند طلایی یا سبز که آنها نیز واقعا زیبا هستند و بیشتر نماد تزئین دارند و اغلب می توان آن را در زیبا سازی سفره به کار برد و بارها در رستوران و تالارها این محصول را به چشم خود دیده اید.

این محصول دارای برگ های سبز تیره است که بسیار پر بازده می باشد و هر گلی که می دهد نشانه رویش یک گوجه گیلاسی بی نظیر است و در شرایط آب و هوای مطلوبی رشد خواهد کرد و نیازی به کودهای شیمیایی مضر ندارد و کاملا ارگانیک می باشد.

از دیگر مشخصات مهم  گوجه گیلاسی خوشه ای خواص درمانی است که به بهبود بسیاری از بیماری ها و حتی پیشگیری از آنها کمک می کند به طور مثال گوجه عامل مهمی برای پیشگیری از انواع سرطان ها می باشد یا اینکه می تواند به پاکسازی روده کمک کند و از بین برنده یبوست باشد.

قیمت جدید گوجه گیلاسی مینیاتوری

قیمت جدید گوجه گیلاسی مینیاتوری ترشی ها از بهترین موادی است که در کنار غذا میل می شود یکی از بهترین نوع آن ترشی گوجه است چون علاوه بر اینکه شکل زیبایی دارد مزه خوبی هم دارد و آن را می توان درون بطری های شکیلی ریخت و کمی سرکه طبیعی و نمک بر روی آن ریخت تا یک ترشی ناب شود، پس طرفداران این ترشی برای خرید این گوجه بشتابند و با خرید آن یک ترشی گوجه درجه تهیه و همراه با غذا نوش جان کنند.

قیمت جدید گوجه گیلاسی مینیاتوری به نسبت قیمت گوجه فرنگی درشت ارزان تر بوده چون این گوجه پر بار تر است و بازدهی بالاتری دارد ولی این قیمت گذاری بستگی به مسائلی مانند نرخ قیمت بازار و هزینه کاشت این گوجه دارد.